ד"ר חגי אמיר. צילום אורן יזרעאל
ד"ר חגי אמיר. צילום אורן יזרעאל

הכירו: המנהל החדש של בית החולים לוינשטיין

ד"ר חגי אמיר, שניהל עד כה את המחלקה לשיקום אורתופדיה בבית לוינשטיין, מונה למנהל בית החולים, וייכנס לתפקידו בחודש יולי הקרוב. הוא יחליף את פרופסור עמירם כץ, שיסיים את תפקידו כמנהל לאחר שמונה שנות ותק

פורסם בתאריך: 19.5.19 19:15

דירקטוריון כללית אישר ביום ראשון האחרון (12/5) מספר מינויים, ביניהם את מינויו של ד"ר חגי אמיר לתפקיד מנהל בית החולים לוינשטיין. עד לאישור המינוי, אמיר כיהן כמנהל המחלקה לשיקום אורתופדי בבית החולים. אמיר ייכנס לתפקידו בתחילת חודש יולי הקרוב, דאז יחליף את פרופסור עמירם כ"ץ בתפקיד, שכיהן כמנהל בית החולים בשמונה השנים האחרונות.

אמיר, בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון, הוא מומחה באורתופדיה וברפואה פיזיקלית ושיקום. הוא החל את דרכו בכללית כרופא משפחה בשדרות, לאחר מכן המשיך כרופא בצה"ל ובבתי החולים סורוקה, שיבא תל השומר, איכילוב ובבית החולים לשיקום IRC בשיקגו, ארצות הברית. בשנת 2014 מונה אמיר למנהל המחלקה לשיקום אורתופדי בבית החולים לוינשטיין.

כ"ץ, שניהל את המחלקה לשיקום שדרה בבית החולים בעשרים וחמש השנים האחרונות ואף עשה זאת במקביל לתפקידו כמנהל, ימשיך לכהן כמנהל המחלקה לאחר שיסיים את תפקידו כמנהל בית החולים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר