"ROOF TOP SKY BAR" בפרימה מילניום. קרדיט: חן כהן
"ROOF TOP SKY BAR" בפרימה מילניום. קרדיט: חן כהן

יש איפה לבלות: הבר על גג מלון פרימה מילניום נפתח מחדש

עם תפריט איכותי ומבצעים חדשים, הבר שממוקם בקומה ה-12 של המלון באזור התעשייה, נפתח השבוע לקהל הרחב לאחר חצי שנה של הפסקה. הבר יפעל בכל ימות השבוע, למעט ערבי שישי. בנוסף לבר, נפתח במלון מתחם אירועים חדש

פורסם בתאריך: 17.5.19 08:37

בר ה-" ROOF TOP SKY BAR", שממוקם בקומה ה-12 של מלון פרימה מילניום, נפתח מחדש השבוע לאחר חצי שנה של הפסקה. הבר, שהושק לראשונה בחודש יוני שעבר, מציע כעת תפריט חדש לחלוטין ומבחר רחב של אלכוהול מובחר.

"מלבד החידושים שעשינו בתפריטים", אומר גיל עמרם, מנכ"ל מלון פרימה מילניום, "בחודשיים הקרובים אנחנו מתכוונים גם להחליף את כל הריהוט ולתת לבר אופי הרבה יותר לאונג'י, הרבה יותר מזמין ומפנק".

מה התפריט החדש כולל?

"החדש, בניגוד לישן, מחולק לקטגוריות – ים, ירקות, בשר, פתיחה ומתוק. בין המנות החדשות אפשר למצוא לדוגמא, מנה מדהימה של פלאפל חצילים שמוגשות על קרם יוגורט עם עשבי תיבול בליווי פיתה קריספית. יש גם מנות טבעוניות, כמו מנה של דלעת צלויה או סלט פפאיה. בדגים הוספנו מנות סביצ'ה חדשות, הוספנו סינייה של דג מוסר, הכול מאוד טעים. גם באלכוהול וביינות הוספנו המון יינות בוטיק ישראליים לתפריט, את רוב יקבי הבוטיק הישראלים. יש אלכוהול איכותי וטוב, המקום מקסים, הנוף נשאר מדהים, הבריזה נשארה מלטפת, כולם מוזמנים".

"ROOF TOP SKY BAR" בפרימה מילניום. קרדיט: חן כהן

יש כבר מבצעים על התפריט לכבוד הפתיחה המחודשת?

"כן. מיום ראשון הקרוב, יהיה לנו קונספט של מבצע שייקרא AFTER OFFICE, בין השעות 18:00-19:30 בכל יום, יהיו פריטים שונים שעליהם יינתנו 50% הנחה בשעות האלה, אני מדבר גם על שתיה וגם על אוכל. זה בעיקר בא לתת שירות ומענה לכל המשרדים וקהילת ההייטק פה באזור".

"ROOF TOP SKY BAR" בפרימה מילניום. קרדיט: חן כהן

מה הן שעות הפעילות של הבר?

"שעות הפעילות של הבר הן כל יום, בין השעות 18:00-01:00 למעט ימי שישי, וביום שבת כחצי שעה לאחר צאת שבת ועד 01:00 בלילה. כרגע אנחנו בודקים אופציה להפעיל אותו בשישי צהריים לסוג של קבלת שבת, אבל טרם התחלנו עם הקונספט. להזמנת מקומות בבר ניתן ליצור קשר בטלפון 09-7636375".

ובנוסף לבר גם פתחתם מתחם אירועים חדש?

"נכון, בנוסף, פתחנו מתחם אירועים חדש במלון שנקרא ME, זה אולם מושקע בצורה בלתי רגילה, עם מערכות תאורה ומולטימדיה המתקדמות ביותר שיש היום בארץ. האולם יכול להכיל עד 450 אורחים סביב שולחנות, אולם יפה עם נוף מקסים, חניה, תפריט שבנינו אותו ממש עכשיו עם המון יועצים קולינריים מהטובים בארץ. מומלץ לבוא לראות. כל מי שמגיע, פשוט מוקסם. מעוניינים יכולים ליצור קשר בטלפון  09-763-6377".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר