ראש עיריית רעננה לצד בני משפחתו של בנג'י הילמן ז"ל. קרדיט: יוסי זליגר, מערך הסברה קק"ל
ראש עיריית רעננה לצד בני משפחתו של בנג'י הילמן ז"ל. קרדיט: יוסי זליגר, מערך הסברה קק"ל

בשורה לחיילים הבודדים: אגף חדש נחנך בבית של בנג'י

באגף החדש 12 חדרים לטובת החיילים הבודדים, זאת הודות לתרומה של למעלה משני מיליון שקלים. כעת העמותה שמתפעלת את הבית מבקשת להתרחב למבנה נוסף, וממשיכה לגייס תרומות

פורסם בתאריך: 19.5.19 09:33

בטקס חגיגי נחנך אגף חדש ב-"בית של בנג'י" ברעננה, אשר משמש בשש השנים האחרונות כבית לחיילים וחיילות בודדים המשרתים ביחידות קרביות.

האגף החדש בבית, "אגף קק"ל", נבנה תודות לתרומתה הנדיבה של אליס בלומברג שהגיעה דרך הקרן הקיימת לישראל, תרומה שעמדה על למעלה משני מיליון שקלים. האגף החדש כולל 12 חדרים נוספים שעומדים לרשות החיילים הבודדים. בזכות התוספת, ישנם כעת 87 חדרים בבית כולו. כל אחד מתריסר החדרים החדשים נועד לספק מגוון שירותים לחיילים – מיטה אורתופדית חדשה, טלוויזיה עם כבלים ואף גישה לאינטרנט אלחוטי.

הבית של בנג'י הוקם בשנת 2013 לזכר רב סרן בנג'י הילמן ז"ל, ששירת בסיירת "אגוז" ובגדוד 51 בחטיבת גולני, ונהרג בעת פעילות מבצעית ביולי 2006. מאז שהוקם, זוכה הבית לביקוש רב מצד חיילים וחיילות בודדים ברחבי הארץ, ולרשימת המתנה ארוכה. תוספת האגף צפויה לקצר ולסייע לעומס הבקשות הרב. מלבד מגורים, החיילים זוכים גם לשירותי כביסות, שלוש ארוחות ביום ושירותי ייעוץ והכוונה.

בטקס חניכת האגף השתתפו נציגי הקרן הקיימת לישראל, ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, מנכ"ל עמותת "הבית של בנג'י", שאול רורקה, מפקד חטיבת גולני אל"מ שי קלפר ובני משפחתו של רס"ן בנג'י הילמן ז"ל.

מימין: מפקד חטיבת גולני, אל"מ שי קלפר, יו"ר קקל, דניאל עטר, ראש עיריית רעננה , חיים ברוידא,ומנכל עמותת הבית של בנג'י, שאול רורקה. קרדיט: יוסי זליגר, מערך הסברה קק"ל

מימין: מפקד חטיבת גולני, אל"מ שי קלפר, יו"ר קקל, דניאל עטר, ראש עיריית רעננה , חיים ברוידא, ומנכל עמותת הבית של בנג'י, שאול רורקה. קרדיט: יוסי זליגר, מערך הסברה קק"ל

מימין: יו"ר קק"ל, דניאל עטר ומנכ"ל העמותה שאול רורקה

מימין: יו"ר קק"ל, דניאל עטר ומנכ"ל העמותה שאול רורקה

בעמותה שהקימה ומתפעלת את ה-"בית של בנג'י", מספרים הם כי מתכוונים להרחיב את הפעילות למבנה נוסף, אך לשם כך נדרשת תרומה של כמה מיליוני דולרים. "אנחנו מאוד מודים לקק"ל על כל מה שהם עושים בשבילנו", אמר שאול רורקה, מנכ"ל העמותה, "ובמיוחד בשביל החיילים הבודדים שלנו, ומקווים שנמשיך את השותפות גם כשנרחיב את הפרויקט. מבחינת מתנדבים אני שמח לומר שאנחנו נמצאים במצב טוב יחסית. מה שדרוש לנו עכשיו זה תורמים גדולים שמוכנים לעזור לנו להתרחב למבנה נוסף. אנחנו רוצים להקים מבנה נוסף או בצמוד למבנה הקיים, או במקום אחר, זה טרם נקבע, שיכיל 93 חדרים נוספים. הפרויקט הוא בעלות של בין 6-7 מיליון דולר, וחצי מהכסף כבר הצלחנו לגייס".

מי שמעוניין לתרום יכול ליצור קשר עם העמותה בטלפון 09-7712-723.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר