הוד קרובי צילום עזרא לוי
הוד קרובי צילום עזרא לוי

הוד קרובי זועם על מפלגת העבודה ומתכנן את היום שאחרי הפריימריז

קרובי טוען שהמפלגה נתנה יד לחוסר שיוויון בחשיפה התקשורתית בזמן ההתמודדות לפריימריז. מי ינהיג לדעתו את מפלגת העבודה? עמיר פרץ

פורסם בתאריך: 3.7.17 17:50

הבחירות לפריימריז על ראשות מפגלת העבודה עתידות להתקיים מחר (ג') והמתמודד הרענני, הוד קרובי, אומר היום לצומת השרון כי הוא יודע שהוא לא זה שייבחר וינהיג את המפלגה אך מקווה שייבחר מנהיג ראוי שיצליח לנצח את בנימין נתניהו.

קרובי מספר כי הוא אחת הסיבות בגללן  הוא לא יזכה להנהיג את מפלגת העבודה היא שבמהלך התקופה האחרונה התקיימו מספר עימותים טלוויזיונים אליהם הוא לא הוזמן והדבר יצר חוסר שוויון. לעימותים הוזמנו המתמודדים: יצחק הרצוג, עמיר פרץ, אראל מרגלית, עמר בר-לב, אבי גבאי ועמירם לוין. המתמודדים שלא הוזמנו הם פרופסור אבנר בן-זקן, הוד קרובי ודינה דיין.

"אני לא מרוצה מהמקום בו אני נמצא, כי באמת התכוונתי לבצע פה מהפך", אומר קרובי, "אני חושב שהמפלגה עצמה עשתה טעות בזה שהיא נתנה לתקשורת להזמין רק חלק מהמתמודדים. אני אמרתי שזה לא דמוקרטי והייתה מריבה גדולה מאוד בתוך המפלגה כשכולם אמרו שידיהם כבולות. אם דמוקרטיה אז עד הסוף, שוויון צריך להיות מלא. זה לא ייתכן שיראו בטלוויזיה מתמודדים ואנחנו לא נראה ולא נשמע. והדבר הכי חמור שרצים סקרים בקרב מפלגת העבודה: לאיזה מועמד בין ששת המתמודדים היית רוצה שיזכה?'. זה פשוט שערורייה. בשורה התחתונה אני לא עשיתי מה שרציתי לעשות אבל זה לא אומר שאיבדתי לרגע את המחשבה שאני זה שצודק בדרך ושכולם טועים שם".

קרובי מספר כי הוא שלח מייל זועם לחברי המפלגה. "הוצאתי מייל לכל החברים במפלגה והראיתי שאף אחד מהמובילים לא יכול לנצח את ביבי והרי זו כל המטרה של הבחירות שלנו. עמיר פרץ אומר לכולם שהוא ניצח בעבר את ביבי והוא צודק, אבל זה היה ב-2006. אני מאוד אוהב את אמיר פרץ  אבל הוא לא הולך לנצח את ביבי. אראל מרגלית מביא אסטרטגיה הפוכה משלי ואומר 'אני שמלאני גאה', אין בעיה אבל כל מי שמבין את המפה הפוליטית יודע שצריך לקחת קולות מהימין. לבוז'י יש בעיה רצינית, עם כל הרצון הטוב הוא עומד היום רק על 11 מנדטים ולא רואים בו מועמד ראוי. ועל אבי גבאי, ששרף את עצמו בקמפיין שעשה, כולם צוחקים שאין לו זיכרון. אלו ארבעת המובילים".

מי אתה חושב שיזכה בפרמייריז?

"מי שמוביל כרגע בגדול זה עמיר פרץ. הוא מאוד שואף לנצח את ביבי אבל כרגע לא נראה שהוא ינצח. שני זה אבי גבאי, שלישי בוז'י ורביעי אראל מרגלית".

מה התוכניות שלך ליום שאחרי?

"אני מתכנן מזימות, אבל אני לא יכולה לחשוף אותן. אני רק אומר שאני אנסה לעשות פה חיבורים מעניינים שיובילו את הדעות שלי באמת. הייתי מת שעמיר פרץ ינצח ושהמפלגת העבודה תנצח ותהפוך את המדינה למשהו אחר לגמרי. אני רוצה לראות את ביבי הולך הביתה. אני אנסה להביא את זה בצורה כזאת שאני אעזור שאנחנו ננצח את הבחירות".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר