ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, קורא להימנע מהבערת מדורות. צילום: דוברות העירייה
ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, קורא להימנע מהבערת מדורות. צילום: דוברות העירייה

צפו: ברוידא קורא לתושבים להימנע ממדורות, הכניסה לבריכה העירונית תהיה בחינם

גם מזרקות המים בספורטק תפעלנה במהלך ל"ג בעומר. הבריכות בקאנטרי ובקריית הספורט יהיו פתוחות לתושבים ללא תשלום. ברוידא: "בואו נוכיח - רעננה היא עיר ירוקה, לא רק בדיבורים, אלא גם במעשים"

פורסם בתאריך: 21.5.19 14:30

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, פרסם היום (שלישי) סרטון בעמוד הפייסבוק של העירייה, בו הוא קורא לתושבים להימנע מהבערת מדורות לטובת שמירה על איכות הסביבה.

"תושבי רעננה היקרים", אמר ברוידא בפנייתו, "בואו לא נעשה מדורות, בואו נראה שברעננה אפשר לחגוג את ל"ג בעומר גם ללא מדורות. אנחנו עושים את כל הפעולות כדי שכדור הארץ שלנו לא ייפגע, והוא נפגע מספיק בשנים האחרונות כתוצאה מזיהומי האוויר. אנחנו פותחים את הבריכה העירונית שלנו בחינם, בואו תשתכשכו במים. אנחנו נפתח את המזרקות גם כן בנווה זמר. נעשה את כל הפעילויות כדי להימנע מאותן מדורות שהן נזק אקולוגי, שזו הרעלה של החלל שאנו חיים בו. אז אני פונה אליכם כראש עיריית רעננה, בואו נוכיח שרעננה נקייה ממדורות. ובכל מקרה, מי שיעשה ויחרוג מהנורמה או מהחוק, נפעל כדי להפסיק את זה. בואו נוכיח – רעננה היא עיר ירוקה, לא רק בדיבורים, אלא גם במעשים".

במקביל לכך, פרסמה עיריית רעננה כי עקב גל החום הכבד ומתוך רצון לצמצם את הסכנה הכרוכה בהבערת מדורות במזג האוויר השרבי, תפתח מחר, יום רביעי, את הבריכה העירונית בקריית הנופש והספורט לכלל התושבים ללא תשלום (בהצגת תעודה מזהה). הבריכה תהיה פתוחה החל מהשעה 05:00 בבוקר ועד השעה 01:00 ביום שלמחרת. בנוסף, הודיעה העירייה כי תפתח מחר להנאת התושבים, את המזרקות בספורטק שבשכונת נווה זמר, החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד השעה 23:00 בלילה.

ם קאנטרי רעננה הממוקם באזור התעשייה, הצטרף ליוזמה, והודיע כי במהלך יום חמישי, 23 במאי, יפתח את הבריכה במתחם לתושבי העיר ללא תשלום, בין השעות 20:00-12:00. הכניסה בהצגת תעודת זהות, קטינים ייכנסו רק בליווי מבוגר.

תחרות השחייה בבריכה העירונית, קרדיט אסף שדה

פתוחה ללא תשלום לכל התושבים. הבריכה העירונית. קרדיט: אסף שדה

זהו לא הצעד הראשון בו העירייה נוקט על מנת לצמצם את מספר המדורות בחג הקרוב ולמנוע נזק סביבתי. בתחילת השבוע פרסמה עיריית רעננה יוזמה, לפיה מוסדות החינוך כגון גנים ובתי ספר יוכלו להרוויח מאות שקלים אם יצמצמו את מספר המדורות בחג הקרוב או יציגו פעילות אלטרנטיבית שתחליף את הבערת המדורות.

כזכור, גל חום כבד צפוי לפקוד בימים הקרובים את מישור החוף והשפלה, ובין היתר את רעננה, ולהגיע לשיאו בסוף השבוע הקרוב עם טמפרטורות שצפויות לטפס עד ל-44 מעלות צלזיוס. בשל כך, נציב הכבאות הארצית פרסם הגבלות רבות על הבערת מדורות ברחבי הארץ, בין היתר קיום מדורות רק בשטחים המיועדים לכך על ידי הרשויות המקומיות. ברעננה, פורסמה בימים האחרונים על ידי העירייה, רשימת השטחים המותרים להבערת מדורות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר