אמבולנס. צילום אליהו הרשקוביץ
אמבולנס. צילום אליהו הרשקוביץ

תושב העיר התמוטט במהלך טקס בפארק, שלושה תושבים הצילו את חייו

המקרה אירע בגלריית האגם. שלושה תושבים, ביניהם חבר המועצה ארז ברט ביצעו בתושב פעולות החייאה. התושב פונה לבית החולים מאיר על ידי מד"א והוא מתאושש מהאירוע

פורסם בתאריך: 23.5.19 12:20

חייו של תושב העיר שהתמוטט בגלריית האגם שבפארק ניצלו הודות לפעולות החייאה שביצעו בו שלושה תושבים. האירוע התרחש במהלך תערוכת אמנות שהתקיימה לאחרונה מטעם המרכז לאמנויות ברעננה בגלריית האגם שבפארק. אחד מתושבי העיר התמוטט ומייד החלו שלושה תושבים, ביניהם חבר המועצה ארז ברט, לבצע בו פעולות החייאה.

ארז ברט

ארז ברט

ברט מספר: "אני והמשפחה שלי היינו שם מלכתחילה כי אמא שלי הציגה שם עבודות במסגרת התערוכה. הייתי בדיוק מחוץ למבנה והבת שלי קראה לי פנימה ואמרה לי שמישהו התעלף. ראיתי ששני תושבים כבר התחילו לעשות לו עיסויים ואני הצטרפתי, והמשכנו יחד בעיסויים והנשמה. עשינו את זה עד שמד"א הגיעו, זה לקח חמש, עשר דקות. עד שהם הגיעו החזרנו לו כבר את הדופק ואת הנשימה".

מהיכן ההכשרה שלך בהחייאה?

"הייתי מתנדב צעיר במד"א בעברי, בנוסף זו הכשרה שקיבלה ריענון גם במהלך שירותי הצבאי ובמהלך שירותי כקצין במילואים. זו לא פעם ראשונה שאני עושה החייאה. יצא לי במהלך שירותי הצבאי לעשות החייאה, אבל אז זה נגמר פחות טוב. אז עכשיו זכיתי לתיקון".

התושב שהתמוטט פונה לבית החולים "מאיר", שם אובחן כי סבל מפרפור חדרים. לאחר שלושה ימים בהם היה מאושפז, שוחרר מבית החולים, ואתמול הוא ציין בשיחה עם צומת השרון כי הוא חש בטוב ומתאושש מהמקרה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר