המטבח בדירת עמידר. קרדיט: פרטי
המטבח בדירת עמידר. קרדיט: פרטי

עובש במטבח, ארונות מתפרקים: הדירה שעמידר לא משפצים

אלמנה ואם חד הורית מרעננה, טוענת כי פונה כבר שנים רבות לחברת השיכון הלאומית עמידר בבקשה שישפצו לה את המטבח, אך נענית כי אין תקציב מיועד לכך. "הכול שבור, אני לא יכולה לשטוף כלים אפילו", אומרת

פורסם בתאריך: 23.5.19 18:03

תושבת רעננה, המתגוררת בדירה בבעלות חברת השיכון הלאומית "עמידר" בעיר, טוענת כי כבר שנים רבות פונה חברה בבקשה לתקן לה את המטבח, שסובל מנזקים מבניים ותברואתיים, בין היתר משיש שבור, ארונות מפורקים וכמות גדולה של עובש שנוצרה כתוצאה ממים שחלחלו אל הארונות דרך סדקים ושברים בכיור.

התושבת, שהפכה לאם חד הורית לאחר שהתאלמנה לפני מספר שנים, וסובלת בחודשים האחרונים ממצב בריאותי ירוד, מספרת כי כבר בעת שעברה לדירה פנתה לחברה בבקשה להחליף את המטבח אך נענתה בשלילה. "לפני כשש נכנסתי לדירה של עמידר", סיפרה לצומת השרון, "כבר אז פניתי אליהם בנוגע למטבח, המצב היה בלתי נסבל. הם אמרו שהם לא מחליפים את המטבח כל כך מהר. אז חיכיתי, אבל הארונות התחילו להתפרק, השיש נסדק ונשבר, הכיור גם, מים מלוכלכים הגיעו לפנים הארונות ויצרו עובש. אי אפשר לשטוף כלים. ישמור אותי השם אני אפילו פסח לא יכולה לעשות. קשה לי במצב הבריאותי שלי להתמודד עם זה, אלה לא תנאים לחיות בהם".

מה התהליך של הטיפול מצד עמידר?

"לא מקבלת תשובה חד משמעית, כל הזמן אומרים שיטפלו בזה בעתיד אבל אין תאריך. זה כבר שנים ככה. לפני כמה שבועות היה ביקור בית מעמידר, והם אפילו צילמו את המצב במטבח, אבל אין קול ואין עונה. אין תאריך. איך אפשר להמשיך לחיות ככה? התעייפתי מלהיאבק".

המטבח בדירת עמידר. קרדיט: פרטי

המטבח בדירת עמידר. קרדיט: פרטי

המטבח בדירת עמידר. קרדיט: פרטי

המטבח בדירת עמידר. קרדיט: פרטי

בחברה הלאומית לשיכון "עמידר" טוענים כי מכירים את הבעיה אך קיים סדר עדיפויות לפיו מבוצעים תיקונים בדירות בבעלות החברה, וטרם נקבע תאריך טיפול במטבח. מטעם החברה נמסר: "נציגנו ביקרו בדירה, הנושא יטופל בהקדם ונמצא במעקב שבועי של מרכז השרות. בהתאם לסדר עדיפויות, ובמסגרת התקציב המוקצה לנושא".

סייעה בהכנת הכתבה: רחלי גינזבורג זיידי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר