צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

תושב השרון המואשם בניסיון למעשים מגונים בקטינים, שוחרר למעצר בית ברעננה

כנגד הנאשם, שי איתי אמיר בן 47 מקדימה, הוגש השבוע כתב אישום בגין שתי עבירות של ניסיון מעשה מגונה בקטין והטרדה מינית. הוא שוחרר למעצר בית אצל אביו המתגורר ברעננה

פורסם בתאריך: 22.5.19 18:34

משטרת ישראל אישרה היום כי שי איתי אמיר, תושב קדימה בן 47 המואשם בשתי עבירות של ניסיון מעשה מגונה בקטינים ושתי עבירות של הטרדה מינית, שוחרר למעצר בית בבית אביו שברעננה. כנגד אמיר הוגש השבוע כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז מרכז.

מכתב האישום עולה כי בחודש אפריל האחרון, פגש הנאשם בפארק באזור השרון בקטין בן עשר. על פי כתב האישום הנאשם שוחח עם הקטין, תוך שהוא מציג את עצמו בכזב כסוקר של משרד הבריאות ושאל אותו שאלות בתחום הרפואה. בהמשך, מספרים במשטרה כי הנאשם שאל את הקטין שאלות בנושא ברית מילה ושאל את הקטין האם זה מעניין אותו, אז המשיך ושאל את הקטין האם הוא מעוניין לראות את איבר מינו שאינו נימול. הקטין סירב. בתגובה אמר לו הנאשם: "אתה בטוח? רוב הילדים רוצים לראות". על פי הנטען, הנאשם חזר על הצעתו מספר רב של פעמים תוך שהוא מציע לקטין ללכת איתו למקום מסתור.

המשטרה הצליחה לקשור את החשוד לאירוע נוסף מאפריל שעבר, כאשר באותו יום חזר קטין נוסף, בן 11, מבית הספר לביתו באחד מיישובי השרון. על פי המשטרה, הקטין פגש בנאשם בסמוך לפארק והחשוד הציג עצמו כד"ר העובד במשרד החינוך וביקש מהקטין להשיב לו על מספר שאלות בסקר שהוא עורך, כמו כן להתלוות אליו. שוב ובשיטה דומה, הנאשם שאל את הקטין שאלות בנושאי רפואה. בהמשך, שאל את הקטין "איזה ניתוח גברים הכי מעדיפים?" והשיב "הברית". הנאשם ביקש מהקטין להראות לו את איבר מינו כדי שיראה לו היכן חותכים לתינוק בברית המילה. משסירב הקטין, הנאשם הפציר בו להוריד את מכנסיו ותחתוניו תוך שהוא מפציר בו כי אין איש בסביבה וכי זה יהיה לזמן קצר. משהמשיך הקטין בסירובו, ההנאשם ניסה להוריד את מכנסיו ותחתוניו של הקטין. הקטין ברח מהמקום והנאשם רץ אחריו עד שחדל ממעשיו.

הנאשם נעצר ב-12 במאי, ושהה במעצר עד אתמול, כאשר שוחרר למעצר בית אצל אביו ברעננה, לאחר שהמשטרה הגישה בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

יש לציין כי אמיר הורשע בעבר בעבירה של מעשה מגונה ונידון לתשעה חודשי מאסר, אך לאחר ערעור עונש המאסר הומר לעבודות שירות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר