רויטל שפירא. צילום פרטי

הכירו את ראש אגף החינוך החדשה בעיריית רעננה

רויטל שפירא, מנהלת אגף החינוך העל יסודי בעירית פתח תקווה, נבחרה לתפקיד ראש אגף החינוך בעיריית רעננה. היא תחליף את נורית דנינו, לאחר שזו הודיעה על התפטרותה לפני כחודשיים, לאחר חמש שנים בתפקיד

פורסם בתאריך: 27.5.19 09:12

עיריית רעננה בחרה השבוע למנות את רויטל שפירא לתפקיד ראש אגף החינוך. שפירא, שכיום מכהנת כמנהלת אגף החינוך העל יסודי בעיריית פתח תקווה, תחליף את נורית דנינו בעוד כחודש בתפקיד. כזכור, דנינו הודיעה בחודש מרץ האחרון על התפטרותה, לאחר חמש שנים בתפקיד.

שפירא הינה בעלת עבר עשיר בתחום החינוך: היא מילאה תפקידים רבים בחינוך הבלתי פורמלי, בין היתר באגף הנוער והצעירים של עיריית פתח תקווה. בחינוך הפורמלי כיהנה במספר תפקידים בית ספריים, כאשר בין היתר הייתה רכזת מב"ר עירונית ואחראית להכשרות מורים, וניהלה במשך חמש שנים את תיכון בן גוריון שבפתח תקווה. בנוסף, שפירא סיימה את תכנית אדוות – עתודות לחינוך, מיזם משותף למשרד החינוך וארגון מעוז שנועד לגבש את העתודה הניהולית הבכירה במערכת החינוך, כאשר חלק מהלימודים התקיימו באוניברסיטת הרווארד.

משנת 2012, שפירא מנהלת את אגף החינוך העל יסודי בעיריית פתח תקווה. במסגרת תפקידה, שפירא הייתה אחראית לכ-15 אלף תלמידי כיתות ז'-יב' ב-26 בתי ספר שונים.

"אחרי שמונה שנים בתפקיד שלי במינהל החינוך וההישגים שהבאתי את המערכת העל יסודית, הגיע זמן שאני אעשה תפקיד מערכתי, שמתבונן על ילד מגיל אפס ועד גיל 18, בוקר ואחר צהריים, זה משהו שמאוד רציתי לעשות ולקדם", אמרה שפירא רגע אחרי שקיבלה את ההודעה שהתקבלה לתפקיד ברעננה. "אני בעיר פתח תקווה שנים רבות, אוהבת את העיר וחיה את העיר וזה אתגר מאוד גדול מבחינתי לעבור לרעננה. זו עיר שבה אעשה את כל התפקידים ומבחינתי זו הזדמנות גדולה לקדם את החזון של ראש העיר ואני אוכל לסייע לו בכך. מבחינתי זו הזדמנות מדהימה להוביל מערכת שלמה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר