ירדן ואליאורה. צילום: ניב בריג והקראוון השרוף
ירדן ואליאורה. צילום: ניב בריג והקראוון השרוף

הקראוון של הזוג שמתחתן ביום ראשון נשרף לגמרי

אלי ביטרן, מנהל מרכז אמנויות לחימה בעיר, יקיים הערב הפנינג תרומות ענק לטובת תלמידו ירדן, שאיבד את מקום מגוריו בשריפה הגדולה במבוא מודיעים

פורסם בתאריך: 29.5.19 18:34

מכון אמנויות הלחימה ברעננה, בהנהגתו של אלי ביטרן, יקיים היום הפנינג ענק של אמנויות לחימה בפארק רעננה, שמטרתו גיוס כספים לטובת ירדן בן ה-23 מרעננה, שהקראוון בו הוא וארוסתו אליאורה התגוררו נשרף לגמרי בדליקת הענק חרב שפרצה במבוא מודיעים ביום חמישי האחרון.

ירדן, שגדל כל חייו ברעננה ועבר למבוא מודיעים לפני כשנה, התאמן מגיל 12 במכון אמנויות הלחימה של ביטרן בשיטת סאידו קראטה עד לדאן ראשון בחגורה שחורה, ובין משפחתו של ירדן לבין ביטרן היכרות עמוקה וארוכת שנים. "אני גדלתי פה ברעננה, וחונכתי אצל אלי", מספר ירדן, "מגיל 12 מאז שהייתי צוציק עד שנהייתי גבר. בצבא לא הספקתי כל כך להתאמן, אבל תמיד שמרנו על קשר מצוין".

איפה היית שהשריפה פרצה?

"הייתי עם חברים, יחסית רחוק מהבית. פתאום התקשרה אליי ארוסתי, אליאורה, ואמרה לי שהתחילה שריפה. הקראוון ממוקם בשטח הבית של ההורים שלה, שגם הבית שלהם נחרב בשריפה. בהתחלה אמרתי לה תרגעי הכל בסדר, יבואו מכבי אש. לא האמנתי שזה יגיע לרמה כזאת. ברגע שהבנתי שזה כבר רציני, נסעתי לשמה במהירות, היה מאוד פקוק, עד שהגעתי כבר פינו אותם ואליאורה והמשפחה שלה עברו להתארח אצל אח שלה במושב חשמונאים".

מתי הבנת את מימדי האסון?

"כבר כשהייתי בדרך באוטו, שמעתי ברדיו שהכל נשרף והלך, חשבתי שאלה שמועות. בדרך הם אמרו לי שפינו אותם וכבר שיניתי דרך לחשמונאים, ואז הבנתי שהכל הלך. זה קראוון שהיינו אמורים לגור בו כמה שנים אחרי החתונה, נשרף לגמרי. הבית של המשפחה גם נשרף לגמרי. הם ספגו הכי הרבה נזק".

איך המשפחה מתמודדת?

"לא קל, יש פה משפחות מרובות ילדים במושב. מה עושים איתם, איך חוזרים לשגרה, לבית ספר, הם כל יום ישנים במקום אחר. זה מאוד קשה, במיוחד לילדים. זה לא פשוט. אבל ברוך השם יצאנו בלי שריטה. אף אחד לא נפגע".

מישהו נרתם לעזור?

"רק חברים בעיקר מבחינת פרויקטים לגיוס כספים וכאלה, אבל כל עם ישראל באמת, אני חושב בלי יוצא דופן, פנה ללפחות למישהו מהמושב וניסה לעזור. זה מדהים".

ירדן ואליאורה. צילום: ניב בריג

ירדן ואליאורה. צילום: ניב בריג

הקראוון השרוף

הקראוון השרוף

ירדן וארוסתו אליאורה, צפויים להתחתן ביום ראשון הקרוב באולם אירועים במודיעין. הכסף שיגויס בהפנינג שיתקיים הערב בפארק, צפוי לעזור להם להתחיל את חייהם החדשים כזוג נשוי.

"היוזמה של אלי מרגשת", אומר ירדן, "התרגשתי לשמוע דבר כזה. אני זוכר את עצמי בתור ילד, כשהמדריכים וביניהם אלי, היו מארגנים יוזמות כאלה של להתנדב ולעזור לאחרים. זה דבר מאוד יפה לראות באמנויות הלחימה. ופתאום לבוא להתאמן היום בפארק שאנשים שמים כסף בשבילי, זה דבר שהוא לא נתפס. קשה לי לקבל את זה, אבל הבנתי שאין מה לעשות ואנשים צריכים לתמוך ולקבל וזה פשוט מרגש".

"ירדן הוא תלמיד שלי באמנויות לחימה מילדותו, והוא שמר איתנו תמיד על קשר", אומר אלי ביטרן, "כל תכולת הבית של הוריה של ארוסתו והקראוון שהיו גרים בו, נשרף. אנחנו נרתמים לחתונה שלהם שתהיה ביום ראשון, כל תרומה שתהיה בעניין הזה תעזור להם. היום בפארק 19:30, נעביר צוות מדריכים בהפנינג מעניין ורב פעילויות בפארק רעננה, כאשר נגייס כספים במהלך ההפנינג. מי שירצה לתת צ'ק או במזומן, הכסף ייכנס לקופה סגורה ומאובטחת שתכולתה תועבר לבני הזוג".

אלי ביטרן. באדיבות ביטרן המרכז לאומנויות לחימה ותנועה.

אלי ביטרן. באדיבות ביטרן המרכז לאומנויות לחימה ותנועה.

הפנינג אומנויות הלחימה יתקיים היום, רביעי, בשעה 19:30 בפארק רעננה. הכניסה חופשית, כל ההכנסות ייתרמו לטובת ירדן ואליאורה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר