צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

עצוב: רק חמישה ילדים הגיעו ליום ההולדת של לי-שי. ברעננה מארגנים לה מסיבת פיצוי מדהימה

לי-שי עטלי בת ה-5 הזמינה את כל חבריה לגן למסיבת יום ההולדת שלה, אך רק חמישה הגיעו. חברה של אמה של לי-שי מארגנת לה מסיבה מדהימה בפארק. יהיו הפתעות, המסיבה פתוחה לקהל הרחב

פורסם בתאריך: 3.6.19 11:02

יוזמה מרגשת בפארק רעננה: לי-שי עטלי בת ה-5 מבני ברק, שחגגה בשבוע שעבר את יום הולדתה אך התאכזבה לגלות כי כמעט אף אחד מחבריה לגן לא הגיע, תזכה לחוויה מתקנת בהפנינג יום הולדת ענק, שיתקיים לכבודה ביום שישי הבא בפארק רעננה.

מי שאחראית על היוזמה הזו, היא חברתה של אמה של לי-שי, שירן זך כהן, אשת שיווק במקצועה שמנהלת מספר קהילות פייסבוק המונות עשרות אלפי חברים, אותן רתמה לארגון וקיום יום ההולדת לאחר ששמעה על החוויה המאכזבת שחוותה לי-שי.

"אני מכירה את שרון, אמא של לי-שי, דרך אחת הקהילות שאני מנהלת", מספרת שירן זך כהן, "החברות בקבוצות הפייסבוק הפכו כבר לחברות שמדברות איתי באופן שוטף. אחת מהקבוצות אותן אני מנהלת היא קבוצת "MOM&KIDS STYLE", שם שרון נמצאת וכך היכרנו. שרון סיפרה לי על יום ההולדת של לי-שי שהיא ארגנה לה, היא ממש בכתה לי בטלפון. רק חמישה ילדים הגיעו. בלי לחשוב פעמיים, אמרתי מבחינתי בואי ננצל את הדבר הזה, גם בשבילה וגם להרים את המודעות לעניין – של ההברזה או ההחרמה של ימי הולדת לילדים, שזה נושא שיכול לצלק ולפגוע. העליתי פוסט, לקבוצה בפייסבוק. הפוסט צבר תאוצה, תוך כמה שעות היו אלפי לייקים ותגובות. קיבלתי מלא תגובות מאנשים שרוצים להירתם ולעזור. הרי בכל מקרה רציתי לקיים אירוע של הקהילה לקראת שבועות, אז החלטתי לנצל אותו כדי לחגוג ללי-שי את יום ההולדת".

למה בחרת לחגוג את יום ההולדת ברעננה?

"אני עצמי מהקריות והמשפחה של לי-שי מבני ברק. בקהילה כל אחד ממקום אחר בארץ. אז בחרתי ככה מקום שיהיה נוח וקרוב מבחינת המרכז. אז חיפשתי פארק מתאים, והייתי בפסח בפארק רעננה בפיקניק, ומאוד נהנינו בו. אז אמרתי יאללה, למה לא".

מה מחכה לה ביום ההולדת?

"סגרנו לה מלא הפתעות, אחת מהן היא שיובל המבולבל הולך להגיע. יהיו המון אמנים, המון פעילויות לילדים. אני מנצלת את הקשרים שלי בשיווק לגרום לכך שחברות שיתנו לנו חסויות, בין אם זה מאפים ואם זה כלים חד פעמיים. חנות All+ בקניון רננים פשוט נרתמה ותרמה לנו המון, החל מכלים חד פעמיים ועד בלונים וקישוטים. לא הגבילו אותנו שם בכלום. וכמובן שכל תושבי רעננה מוזמנים. זה יהיה הפנינג עם פיקניק חלבי. כל משפחה מביאה מאכלים חלביים, וכל השאר זה עלינו".

שירן זך כהן. קרדיט: פרטי

שירן זך כהן. קרדיט: פרטי

"הזמנו את כל הילדים ליום ההולדת של לי-שי, כולם אישרו הגעה ובאמת שעשיתי מעבר למה שיכולתי", מספרת שרון עטלי, אמה של לי-שי, "אבל פשוט לא הגיעו. יש 29 ילדים בגן, הגיעו חמישה. אין לי מילים לדבר על ההרגשה שלי באותו הרגע. אני עושה את כל עניין ההפנינג בפארק ומסכימה לזה, כי היום זאת הילדה שלי, מחר זה הילדה של מישהו אחר, ובאמת ההרגשה היא לא נעימה. בתור הורה להכיל את את האכזבה של הילד זה נורא, כי זה לא שלא עשית. ושהיא באה ושואלת אותי אם אני בטוחה שחילקתי את כל ההזמנות, זה קשה להכיל את זה. היוזמה היא מדהימה, זה באמת לא מובן מאליו, שירן פשוט מלאכית שנשלחה אליי. עם כל הבלאגן שיש לנו במדינה, אתה חושב שהכול שחור ואין תקווה, אבל היא מסוג האנשים שאתה אומר – יש אנשים טובים בדרך".

מסיבת יום ההולדת של לי-שי עטלי פתוחה לקהל הרחב, ותתקיים ביום שישי, 14 ביוני, בשעה 16:00 בפארק רעננה. הכניסה ללא תשלום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שירן נחמן

    שירן את כזו מהממת!! כל הכבוד לך!! אוהבת <3
    ומזל טוב ללי שי המהממת!!

  2. איריס

    כול הכבוד לך מלכה ..שה' ישלח לך רק טוב כול החיים
    גאווה למדינה שלנו ❤

  3. עפרה

    עצובהשהורים מתחשבנים עם הורים ואת המחיר הילדים משלמים כי לעזאזל מדובר בילדה בת חמש.
    כל הכבוד לשרון שיזמה את היום הולדת הזאת. מראה את ההורים שלא שלחו את הילדים שלהם שלא יבואו למסיבה הזאת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר