מימין: ניר קריסטל וחיים מזרחי. קרדיטים: איציק קנטי, פרטי
מימין: ניר קריסטל וחיים מזרחי. קרדיטים: איציק קנטי, פרטי

בעקבות איום להשליך שקי צואה: ניר קריסטל הגיש תלונה במשטרה נגד תושב העיר

התלונה הוגשה עקב פוסט בפייסבוק שפרסם תושב העיר, חיים מזרחי, בו טען לתפקוד לקוי של קריסטל כאחראי על חזות העיר. מזרחי טען שעובדי עירייה משליכים גזם בחניית הנכים שלו. הוא נחקר במשטרה והונחה להתרחק מקריסטל לחודש ימים

פורסם בתאריך: 6.6.19 13:13

סגן ראש עיריית רעננה, ניר קריסטל, הגיש תלונה במשטרה כנגד תושב העיר חיים מזרחי בגין איומים. בעקבות כך, מזרחי נחקר היום במשטרה.

התלונה הוגשה בסוף חודש מרץ, אז פרסם מזרחי בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו פוסט בו יצא כנגד קריסטל על תפקודו כאחראי על תיק חזות העיר, לאחר שלטענתו של מזרחי, עובדי אגף חזות העיר השליכו גזם מספר פעמים בחניית הנכים שלו.

"ניר קריסטל אני חושב מאז שנכנסת לתפקיד רעננה סירחון!!!!", כתב מזרחי בעמוד הפייסבוק שלו, "אתה חקיין מנסה למשוך צומת לב. תזכור אתה לא ראש עיר!!!!…לעמוד בחניות נכים ואף לזרוק גזם.  ניר מהיום כל שקית חרא בבית שלך תדע שאני אשים לך. ועל הרכבים שלך. כמו שבחנית נכים שלי יש גזם וליכלוך רואה בך אשם….!!!!!!!".

קריסטל כתב בתגובה כתב למזרחי: "אין לי מושג על מה אתה מדבר. מעולם לא שוחחת איתי ולו עשר שניות. כמו כל תושב אתה מוזמן תמיד לפנות, אך כנראה שהפייסבוק יותר נחמד לשפוך הגיגים ומחשבות וכעסים. משפטי האיום שכתבת בפוסט הזה יועברו לטיפול משטרתי. עם כל הכבוד, עברת את הטעם הטוב".

בתגובה הוסיף מזרחי: "מוזמן לרוץ ותמסור להם כל הגזם שיש לי בחנית נכים אשים אצלך בבית.  נראה לך הגיוני שהחניה שלי תהפוך למוקד חזות העיר? ….אני לא ישוחח איתך 3 שניות גם… ואני שוקל גם לזרוק עליך שקי קקא של כלבים…".

לאחר שקריסטל הגיש תלונה במשטרה, המקרה הועבר לטיפול במשטרת כפר סבא. בעקבות התלונה, מזרחי נחקר היום ושוחרר, כאשר נאסר עליו ליצור קשר עם קריסטל לחודש ימים.

מסגן ראש העיר, ניר קריסטל, נמסר: "לא צריך הרבה מעבר לקריאת הפוסט של התושב וכל מילה מיותרת. נחצה כאן קו אדום ברור כשאיים לפגוע בי אישית ולהגיע לביתי ומשכך פניתי לעזרת המשטרה".

מחיים מזרחי נמסר בתגובה: "במשך שבוע שלם היו שמים לי עובדי הגינון של אגף חזות העיר גזם כל יום בחניית נכים שלי שצמודה לי בבית ויש עליה שלט עם המספר רכב שלי. פניתי עשרות פעמים למוקד. אין לי מושג למה השליכו לי את הגזם אצלי. בפוסט שלי כתבתי שאני אשים את הגזם שמשליכים אצלי, אצל ניר בבית. הוא בתגובה רשם שהוא לא יודע על מה מדובר ושהוא הולך למשטרה. להטריח בן אדם נכה במאה אחוז שתורם לעיר ולבעלי החיים להגיע לתחנת המשטרה, זה מיותר מבחינתי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר