שי פרייפלד ז"ל. מעמוד הפייסבוק שלו
שי פרייפלד ז"ל. מעמוד הפייסבוק שלו

כאב גדול ברעננה: שי פרייפלד, הבעלים של החנות המיתולוגית "טייסט", נפטר במפתיע

פרייפלד, שהלך לעולמו בגיל 49, היה הבעלים של חנות הבישול המיתולוגית ברחבת המשביר במשך 15 שנים. אחת מלקוחותיו: "הוא נגע בהרבה לבבות ברעננה". ההלוויה תתקיים מחר

פורסם בתאריך: 11.6.19 18:30

אבל גדול ברעננה: שי פרייפלד, שהיה הבעלים של חנות הבישול המיתולוגית "טייסט" ברחבת המשביר במשך חמש עשרה שנים עד שנסגרה לפני כשלוש שנים, נפטר במפתיע במהלך חג השבועות כשהוא בן 49. החנות הייתה מוכרת מאוד בקרב תושבי העיר, בעיקר בזכות סדנאות הבישול שקיים בה פרייפלד ז"ל במשך שנים רבות, כאשר הוא היה הראשון לעשות זאת באזור רעננה והסביבה. לאחר שסגר את "טייסט", פתח פרייפלד חנות בישול דומה ברחוב ברנדיס, שנסגרה גם היא לאחר זמן קצר.

"הכרתי אותו כלקוחה בחנות שלו", מספרת נילי בר-און, שפקדה את חנותו של פרייפלד במשך שנים, "בעיניי הוא היה קסם של בחור, תמיד עם חיוך, תמיד מקבל בחום לקוחות בחנות שלו. הוא היה מותק של בן אדם. הייתי בשוק כששמעתי. לא האמנתי. יש לי עסק שדורש משלוחים, ושי התגורר ברמת גן והוא היה הרבה פעמים עושה לי טובה ומקפיץ לי משלוחים בשמחה, עושה לי טובה כל פעם בלי לבקש תמורה. פשוט הלם, לא נתפס".

"לא משנה באיזו תקופה, אם הייתה אחת טובה או פחות טובה, הייתה לו נתינה אינסופית", מספרת שרון גבאי, חברתו הקרובה שגם עבדה לצידו בחנות, "זה נשמע כל כך קיטשי, לפני כמה שנים אני הייתי שפית במרכז הסדנאות שלו, והיה לנו קורס לבני נוער, והגיעה אלינו איזושהי מחלקה בשניידר שצריכים מכשיר חדש. שי לקח את התרומה הזאת של המכשיר על עצמו, והרים אירוע ענק עם כל השפים ובעלי המקצוע שהוא מכיר והוא התרים איזה חצי מיליון שקלים לבית החולים. היה לו לב ענק".

שי פיירפלד ז"ל עם שפיות שעבדו לצדו באירוע ההתרמה לבית החולים שניידר

שי פרייפלד ז"ל עם שפיות שעבדו לצדו באירוע ההתרמה לבית החולים שניידר

"הוא היה איש מדהים עם לב רחב שתמיד רצה לעזור", מספרת אפרת ראלברוק, לקוחה ותיקה של "טייסט" ומכרה של שי, "תמיד נתן שירות ברמה הכי גבוהה, מתחשבת ואיכפתית. הוא תמיד רצה לעזור, ולתת, והוא תרם כל כך הרבה, רק תרם ועשה. הייתה בו אהבת אדם, וזה היה ערך שהיה מאוד בולט אצלו. התגובות של האנשים לפטירתו מוכיחות שהוא נגע בהרבה לבבות ברעננה. עצוב לנו מאוד".

הלווייתו של פרייפלד תתקיים מחר, 12 ביוני, בשעה 17:00 בבית העלמין תל רגב ״היכל הזית״. המשפחה תשב שבעה ברחוב הקיבוצים 7, קריית חיים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ברק. ר"ג

    איש יקר ומקצוען אמיתי, אמין מאוד.
    זכיתי להכירו.
    ת.נ.צ.ב.ה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר