מימין: זהבה לנדמן, אורי זנקו, ח"כ יעל גרמן ושיראל זנקו במפגש מטה הבחירות של כחול לבן ברעננה. קרדיט: מטה כחול לבן רעננה
מימין: זהבה לנדמן, אורי זנקו, ח"כ יעל גרמן ושיראל זנקו במפגש מטה הבחירות של כחול לבן ברעננה. קרדיט: מטה כחול לבן רעננה

מטה כחול לבן ברעננה הודיע על השתתפותו במצעד הגאווה

במפגש מטה שנערך לאחרונה, הודיעה הנהגת המטה על השתתפותה במצעד הגאווה הראשון ברעננה, שתכלול גם משלחת של חברי כנסת מטעמה, ביניהם ראש העיר לשעבר איתן גינזבורג

פורסם בתאריך: 16.6.19 13:23

ביום חמישי האחרון (13 ביוני), נפגשו חברי ההנהגה של מטה כחול לבן ברעננה למפגש סיכום של מערכת הבחירות האחרונה, והודיעו כי בקרוב יתחילו בקמפיין לקראת הבחירות שיתקיימו ב-17 בספטמבר. למפגש הגיעה חברת הכנסת יעל גרמן ממפלגת כחול לבן, שביקשה להודות לחברי המטה על עבודתם במערכת הבחירות האחרונה.

גרמן הקשיבה לתובנות וההצעות של חברי המטה, ענתה לשאלות וסיכמה כי בבחירות הקרובות היעד של המפלגה עומד על ארבעים מנדטים. ראשי המטה ברעננה, זהבה לנדמן, אורי זנקו ואביבה גוטמן, הודו לכל המשתתפים וסיפרו כי המטה נערך מחדש לקראת הבחירות ובקרוב מאוד יצאו לדרך גם כאן בעיר רעננה.

"מטה כחול לבן רעננה סיכם את מערכת הבחירות הראשונה של 2019, וכבר נערך למערכת החדשה", אמר אורי זנקו, מראשי המטה, "אנחנו מקבלים פידבקים מאוד חזקים מתושבי העיר שתומכים בשינוי הזה ורואים בכחול לבן אלטרנטיבה שלטונית. בבחירות האחרונות למעלה מ-43% הצביעו בעד כחול לבן. אנחנו מאמינים שאחוז ההצבעה יכול להיות גבוה יותר, גם בכלל במערכת הבחירות, שיותר אנשים יצאו להצביע, וגם שיתמכו בכחול לבן. הפעילים שלנו ערוכים, ואנחנו בתקופה הקרובה צפויים לצאת לפעילות, ובספטמבר נביא לשינוי אמיתי במדינה".

מלבד השקת המטה החדש, מטה כחול לבן ברעננה הודיע גם על תמיכתו במצעד הגאווה, ועל משלחת מטעמו שתשתתף במצעד וצפויה לכלול את חברי הכנסת עידן רול, איתן גינזבורג, יעל גרמן, שי יזהר, יוראי להב-הרצנו וככל הנראה גם את חברת הכנסת מיקי חיימוביץ'.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יעקב עתי

    לכבוד נציגי כחול לבן ברעננה.
    אתם לא מתביישים לעשות חרקירי ועוצרים בדיקה של הזמנת הצוללות
    אתם כבר יכולים לחפש גובים.
    בכנסת הבאה תהיו מעטים אם בכלל.
    אזרח מודאג

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר