צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

היום: עיריית רעננה תפרסם את השיבוצים לגנים

כ-2,800 הורים ברעננה יידעו היום לאיזה גן משובץ ילדם בשנת הלימודים הקרובה. בהנהגת הגנים מספרים ש-90% מההורים יזכו לשיבוץ שבחרו. ומה עושה הורה שלא קיבל את השיבוץ אותו ביקש?

פורסם בתאריך: 25.6.19 09:53

עיריית רעננה תפרסם היום (שלישי) בשעות אחר הצהריים את שיבוצי הגנים ברעננה. כ-2,800 הורים יקבלו הודעת טקסט עם הגן אליו שובץ ילדיהם, זאת לאחר שבחודש ינואר ניתנה להורים האפשרות לבחור שני גנים מתוך רשימת הגנים העירונית.

"ברעננה יש מודל מאוד ייחודי, כי ברעננה אנחנו בעצם נותנים את זכות הבחירה להורים עצמם", אומר יואב קופמן, יו"ר הנהגת הגנים, "יש להם אפשרות לבחור שתי אפשרויות מתוך רשימת הגנים, בשאר הארץ אין כזה דבר, אין בחירה בכלל. זה משהו מאוד ייחודי ומצליחים להגיע לתוצאות מאוד יפות, שביעות רצון מאוד גבוהה, 90% מההורים מקבלים את הבחירות שלהם. הנהגת הורי הגנים שותפה לגמרי בתהליך. יש ועדה מטעם ההנהגה שנפגשה עם הגורמים הקשורים לשיבוצים מספר פעמים השנה, יש מעורבות ושקיפות".

ומה עושה מי שרוצה להגיש ערעור על השיבוץ שניתן לו?

"יש להורים עשרה ימים מרגע קבלת השיבוץ כדי לערער. לשם כך, ישנו טופס דיגיטלי באתר שיבוץ הגנים. אז למעשה ישנן ועדות ערעורים שמתכנסות עם נציגים מאגף החינוך, זאת בשיתוף ושקיפות מלאה עם הנהגת הורי הגנים".

כיום ברעננה ישנם מאה ושבעה גנים, ובשנת הלימודים הקרובה ייפתחו שמונה גנים נוספים: שניים בקריית שרת, ושישה בנווה זמר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר