אשכול הגנים 'כלי מיתר' בנווה זמר
אשכול הגנים 'כלי מיתר' בנווה זמר

בצל שיבוצי הגנים, הורי גן גיטרה מאוכזבים: "פוגעים ביציבות הילדים"

11 הורים מגן גיטרה בנווה זמר, שילדיהם שובצו באשכול גנים שטרם הוקם במקום להמשיך ללמוד באשכול הנוכחי, מביעים אכזבה עמוקה מהשיבוץ. אחד ההורים: "יש אפילו שתי אחיות שלא שובצו לאותו אשכול"

פורסם בתאריך: 1.7.19 18:57

מחאה על תהליך שיבוצי הילדים בגנים: 11 הורים לילדים בגן גיטרה בשכונת נווה זמר, שילדיהם שובצו להמשיך את לימודיהם באשכול גנים חדש שטרם נפתח ברחוב משה וילנסקי בשכונה, זועמים על כך שילדיהם לא ממשיכים באותו האשכול, אשכול "כלי מיתר", שכולל בין היתר את הגנים גיטרה, ויולה, נבל, צ'לו וכינור. כזכור, ב-25 ביוני פורסמו שיבוצי הילדים ב-115 גנים ברחבי העיר, כאשר לפני תהליך השיבוץ, הורי הילדים התבקשו לבחור שני גנים כאופציות לילדיהם. בעירייה סיפרו כי כ-90% מההורים קיבלו את מבוקשם.

"כל ההורים בגן גיטרה ביקשו להשתבץ בשנה הבאה בגן נבל, והחליטו לפצל אותנו", אומרת אחת האימהות, "11 ילדים יגיעו לאשכול החדש שייפתח במשה וילנסקי, ו-24 ילדים שובצו בגן נבל. אין לי מושג מי הצוות שם, המבנה לא גמור בכלל, וצפויים לעבוד שם מעל הראש של הילדים במהלך השנה הבאה. יש אפילו שתי אחיות ששובצו לאשכולות שונים, כאשר אחת שובצה באשכול החדש בזמן שהשנייה נותרה באשכול כלי מיתר, למרות שזאת טעות ספציפית שאני מאמינה שיתקנו. התחושה הכללית היא נוראית. אין הורה שלא הלך לעירייה על הסיפור הזה. לכולנו אמרו תפנו בכתב ותערערו, אחרי שהבנו שכבר הגן מלא. מה שמקומם אותי הוא התהליך. למה לבקש ממני מראש לבחור גן? אם גם ככה אתם מתכוונים לשבץ אותנו, למה להעביר אותנו את התהליך הזה? אני כתבתי רק אופציה אחת בשיבוצים כי היה ברור איזה גן אני רוצה. אבל מה יצא? שהעירייה החליטה לחלק את השכונה לפי אזורים, אז זה בכלל לא רלוונטי מה בחרתי. ואז להגיש ערעור כשהגן כבר מלא. מה זה משנה, אתם תוציאו עכשיו ילד אחר כדי לפנות מקום לילד שלי?"

"מתוך 11 ילדים שבחרו להעביר, בערך חמישה מהם זה ילדים ששלוש שנים מלווים את האחים הגדולים או את האחיות הגדולות באשכול, ומקווים ללכת בעקבותיהם לגן נבל", מוסיף הורה בגן, "אם העירייה נותנת חופש בחירה, אז לבוא ולהתעלם מבקשה של שליש מהורי הגן, זה לא בדיוק חופש בחירה. זו פארסה. אין פה חופש. הכניסו 11 ילדים חדשים לגן נבל שמעולם לא היו באשכול במקום הילדים שלנו, להם אין אף זיקה. מה זה משנה להם אם הם במתחם החדש או במתחם 'כלי מיתר'? מדובר על שני אשכולות במרחק של שתי דקות הליכה. יש הרבה משמעות להישארות באותו האשכול והיציבות שהוא מעניק. פשוט פוגעים ביציבות הילדים".

"שנה שלמה סבלנו מחוסר יציבות בצוות המסייע", מוסיפה אחת האימהות, "הוחלפו לאורך השנה שלוש סייעות והסייעות הקבועות היו נעדרות לפרקים. בעקבות חוסר היציבות, רבים מההורים התלוננו על רגרסיה במצבם של ילדם שהתבטאה בסימפטומים כמו קשיי התנהגות, קשיי שינה ורגרסיה בגמילה. פנינו מספר פעמים לעירייה בבקשה לקבל תשובות ללא מענה. חיכינו כבר שהשנה תגמר ונגיע למקום שיצור בטחון ויציבות לילדים שלנו. אבל, מישהו חשב אחרת, כנראה שלא רק שלא האמינו לנו, חשבו שאנחנו הרכב בעייתי שיש לפצלו. אחרת איך ניתן להבין את פיצול הגן, כשהגנים במרחק של 3 בניינים האחד מהשני והילדים ששובצו במקומם הם ילדים שלא הגיעו מתוך גני העירייה בשכונה?".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אב טרוד

    מכל הכתוב הכי מכעיס זה שאשכול הגנים החדש רחוק מלהיות גמור .. התקשרנו למנהל העבודה שגימגם בטלפון כששאלנו אם יעמוד בזמנים..
    בית הספר בנווה זמר לא נפתח בזמן והילדים נאלצים להתחיל את השנה בביס אחר.. לא עומדים בזמנים הילדים מטורטרים ויושבים תחת מקדחים כאילו היו פועלי בניין בשעת סיפור ומי משלם את מחיר הכלמאות של פקידי העירייה המנומנמים והאדישים.. ילדינו !!!
    תביישו עירייה אטומה ואנמית

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר