נווה שבתאי לצד אמו של הילד. צילום: דוברות ידידים
נווה שבתאי לצד אמו של הילד. צילום: דוברות ידידים

בחום של יולי: פעוט בן שנה וחצי ננעל ברכב לעיני אמו

התקרית התרחשה ברחוב דוד אלעזר. נווה שבתאי, מתנדב באגודת "ידידים - סיוע בדרכים" שהיה בסביבה, שמע את זעקותיה של אמו של הפעוט, פרץ את הרכב וחילץ את הילד בשלום. שבתאי: "חשבתי שהלא־יאמן קורה לי"

פורסם בתאריך: 1.7.19 19:56

רק בנס נמנע אסון: ילד בן כשנה וחצי ננעל היום בשעות אחר הצהריים ברכב לעיני אמו, ברחוב דוד אלעזר שברעננה. נווה שבתאי, כונן אגודת "ידידים – סיוע בדרכים" המתגורר בסמוך לרחוב, שמע את זעקותיה של האם המבוהלת והגיע במהירות למקום, ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו פתח את הרכב ללא גרימת נזק וחילץ את הילד בשלום.

"חשבתי שהלא־יאמן קורה לי", סיפר שבתאי, "הייתי בחצר הבית ושמעתי צעקות של אישה. כשהוצאתי את ראשי מעבר לשער החצר הבחנתי בהתקהלות סביב רכב ומספר גברים המנסים לפרוץ אותו. הבנתי שילד ננעל בתוכו. רצתי חזרה לבית והבאתי את ערכת הפתיחה של ידידים שברשותי. מרוב מהירות אפילו עפה לי נעל בדרך. תוך דקה פתחתי את הרכב, והושטתי את התינוק בחיוך לידי אמו – ובא גואל לציון. לאחר מכן הסברתי להם על ארגון ידידים ופועליו".

נווה שבתאי. צילום: דוברות ידידים

נווה שבתאי. צילום: דוברות ידידים

"ידידים – סיוע בדרכים" הינו ארגון ייחודי בפריסה ארצית, המעניק עזרה ראשונה לא רפואית שאינה מצריכה ידע מקצועי בדרכים ובבתים, 24 שעות ביממה, למעט שבת וחג.
באמצעות 9,000 מתנדבים ומתנדבות הפרוסים מדן ועד אילת, הארגון מעניק סיוע בשלל תחומים, ביניהם: סיוע בפנצ'ר, התנעת רכבים, מילוי שמן, פתיחת רכבים נעולים באמצעות ציוד מקצועי וללא כל נזק. בנוסף, מתנדבי ידידים מבצעים חילוצי שטח לרכבים שהתחפרו, מסייעים בפתיחת דלתות בתים שנטרקו ועוברים הכשרות מקצועיות לחילוץ לכודים ממעליות תקועות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר