תמרה קדוש, קרדיט פרטי
תמרה קדוש, קרדיט פרטי

עשרות אלפי שקלים למס הכנסה: תמרה קדוש, אם חד הורית, זקוקה לעזרתכם

קדוש, אם חד הורית בת 63 שעבדה כמנקה במשך שנים רבות, נדרשה לשלם עשרות אלפי שקלים למס הכנסה בשל תיאום מס. בעקבות חשיפת המקרה, נרתמה לעזרתה עו"ד רויטל שניאורסון שהצליחה להפחית את החוב

פורסם בתאריך: 3.7.19 11:35

אור בקצה המנהרה: בעקבות הכתבה שפורסמה ב-"צומת השרון" על המקרה של תמרה קדוש, אם חד הורית מרעננה בת 63 שנדרשה לשלם למס הכנסה עשרות אלפי שקלים, נרתמה לעזרתה עו"ד רויטל שניאורסון מרעננה, יועצת מס ועורכת דין המתמחה בתחום מס הכנסה, שהצליחה להוריד משמעותית את החוב שלה למס הכנסה וכעת גם מגייסת עבורה תרומות.

כזכור, במשך רוב חייה עבדה קדוש כמנקת משרדים על מנת לפרנס את ילדיה כאם חד הורית, אך לפני מספר שנים גילתה כי כשעבדה בין השנים 2008-2012 בשתי משרות ניקיון במקביל לא עשתה את תיאום המס הנדרש, צברה חוב במס הכנסה שלאחר ריביות וקנסות הגיע ל-42 אלף שקלים.

למזלה של קדוש, עו"ד שניאורסון שסייעה פעמים רבות לאוכלוסיות מוחלשות בהתנהלות מול משרדי הממשלה השונים, הסכימה להירתם לעזרתה ללא כל תמורה. "יצרתי קשר עם תמרה קדוש, נפגשנו, שמעתי את המקרה שלה במלואו והחתמתי אותה על ייפוי כוח כדי לסייע לה", אומרת שניאורסון, "כבר ביום רביעי שעבר הלכתי ונפגשתי עם הגובה הראשי רון חזן, במס הכנסה כפר סבא. ישבנו על התיק שלה. זה מקרה שבעצם הוא לא יכול לגבות את החוב כי אין ממה לגבות ואין מה לעקל אצלה. הצלחתי להוריד לה את החוב ל-14,600 שקלים, תוך התחייבות שנשיג לו את הכסף בתרומות. ביקשתי ממנו שהסכום הזה יעמוד כך כמה חודשים מבלי שיתווספו לו הפרשי הצמדה וריבית. הגעתי דרך סגן ראש העיר חיים גולדמן, לרואה החשבון של עמותת בית הכנסת 'יבנה' ברעננה, חנן רבי. העמותה הסכימה שנרכז את כל איסוף התרומות דרכם".

עו"ד רויטל שניאורסון. קרדיט: פרטי

עו"ד רויטל שניאורסון. קרדיט: פרטי

במה המקרה של תמרה שונה מאחרים שאת נתקלת בהם?

"המקרה של גברת תמרה קדוש הוא מאוד קשה יחסית. לפי מה שהיא אומרת לי, היא חיה מקצבת זקנה וקצבת הבטחת הכנסה של ביטוח לאומי, אלה הם מקורות ההכנסה שלה נכון להיום. היא לוקחת הלוואות מהבנקים בשביל המחיה שלה, וזאת הסיבה שאני עושה את התרומות דרך העמותה, כדי שהכסף ילך למס ההכנסה ולא לכיסוי החובות האחרים שיש לה. אני פונה לכל תושב ותושב ברעננה, לפתוח את הלב ולתרום ביד רחבה, חשוב לזכור – עניי עירך קודמים. כבר התחילו להיכנס תרומות למענה בסך מצטבר של 2,500 שקלים, ואני מאוד שמחה. היעד שלנו זה כמובן 14,600, החוב של תמרה למס הכנסה. במידה ותיוותר יתרת זכות, החלטנו לתת את זה לתמרה לכיסוי החובות האחרים שלה".

"התחלתי סוף סוף לנשום לרווחה", אומרת קדוש, "הרגשתי שמישהו רוצה לעזור לי, שסוף סוף מישהו מקשיב לי. אף אחד לא הקשיב לי, כל אחד טרק לי את הדלתות. הרגשתי שיש אור בקצה המנהרה. אף אחד לא עזר לי, גם לא בטלויזיה, לא כלום. אני אומרת הקדוש ברוך הוא שלח לי מלאך משמיים, שהקשיב לי, הבין את המצוקה שלי, מה שאני עוברת, מה אני לא עוברת. רק רציתי לפרנס את הילדים שלי בכבוד ולא נתנו לי".

ניתן להעביר תרומה בהעברה בנקאית לחשבון בנק העמותה בבנק מזרחי, סניף רעננה מספר 423, חשבון בנק מספר 680938 על שם בית כנסת יבנה. בפרטים של ההעברה יש לציין 'עבור תמרה קדוש'. לקבלה עבור התרומה יש לרשום כתובת למשלוח דואר למייל [email protected] והקבלה המקורית תישלח אליכם

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר