אריה פרידמן וחיים גולדמן. צילומים פרטי, ירון גרזון
אריה פרידמן וחיים גולדמן. צילומים פרטי, ירון גרזון

אירוע פתיחת חודש הענווה והמשפחה לא יתקיים ברחבת יד לבנים

זאת לטענת המארגנים, משום שלא ניתן להשיג היתר רישוי לקיום האירוע. האירוע צפוי להידחות, ולהתקיים באולם סגור. העירייה טוענת שאינה מעניקה מימון לאירוע, המארגנים טוענים אחרת

פורסם בתאריך: 2.7.19 20:22

אירוע טקס פתיחת "חודש הענווה והמשפחה", שתוכנן להתקיים ב-7 ביולי ברחבת יד לבנים, לא יתקיים במקום שנקבע, זאת לדברי המארגנים, עקב בעיות בקבלת היתר רישוי לקיום האירוע. מאותה הסיבה, הודיעו לפני מספר ימים המארגנים על ביטול השתתפותו של יהורם גאון, שתוכנן להופיע באירוע. כמו כן, האירוע ככל הנראה יידחה לאמצע חודש יולי. מיקום האירוע טרם נקבע, ומארגני האירוע, ראש המועצה הדתית אריה פרידמן וסגן ראש העיר וראש מינהל קהילה בעיריית רעננה חיים גולדמן, מחפשים כעת אולם סגור לקיים בו את האירוע.

כזכור, ההכרזה על קיום אירועי חודש הענווה והמשפחה זכתה ללא מעט ביקורת ציבורית, הן מתושבים והן מגורמים פוליטיים, שטענו כי מדובר רק בתגובת נגד למצעד הגאווה שהתקיים לראשונה ברעננה ב-18 ביוני. למרות שלוגו העירייה הופיע על הפרסום הראשוני של אירוע טקס פתיחת החודש, העירייה התנערה טענה כי אין לה יד בארגונו ובמימונו. למרות זאת, מארגני האירוע טוענים אחרת.

"מינהל קהילה חד משמעית משתתף בארגון האירוע ובמימונו", אומר סגן ראש העיר חיים גולדמן, "אני כמחזיק תיק המינהל מקיים אירועים שנוגעים לתרבות תורנית, ואני קובע מה הם האירועים. אני לא צריך להודיע מראש מה כל אירוע ואירוע. חשוב לי להדגיש שאין פה קשר למצעד. אירוע פתיחת חודש הענווה והמשפחה זה משהו שכבר היה ידוע מראש כבר כמה חודשים".

חיים גולדמן

"מינהל קהילה חד משמעית משתתף בארגון האירוע ובמימונו". חיים גולדמן

"הנושא על אירועי חודש הענווה והמשפחה זה נושא שמתגלגל לנו בראש כבר כמה שנים", מוסיף אריה פרידמן, ראש המועצה הדתית, "חודש הגאווה של העירייה מתקיים כבר חמש שנים, וזה תמיד הכניס אותנו לעצבים. תמיד רצינו להציע אלטרנטיבה. בקדנציה הקודמת היה הרבה יותר קשה. ועכשיו זה הפך לאפשרי".

אריה פרידמן

"חודש הגאווה של העירייה מתקיים כבר חמש שנים, וזה תמיד הכניס אותנו לעצבים". אריה פרידמן

ומה עם אירוע הפתיחה? גם הוא תוכנן לפני מספר חודשים?

"לא, הנושא של אירוע הפתיחה לחודש הענווה והמשפחה, עלה רק בזמן האחרון, חשבנו לקיים אירוע שיפתח את החודש, ואז פתאום נעצר כל הסיפור בגלל הבעיה ברישוי".

מעיריית רעננה נמסר: "רעננה היא עיר פלורליסטית ומגוונת, בעיר חיים יחד זרמים רבים וקבוצות שונות בדו־קיום. כל קבוצה רשאית וזכאית להתכנס ולהביע את עמדותיה. זו מהותה של דמוקרטיה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. י. פ.

    הם לא מחפשים מקום חדש אלא סולם גבוה כדי לרדת מהעץ שעליו טיפסו עם כל 'ארוע התגובה' הספונטני המתוכנן שלהם.
    חודש הגאווה מביא לך עצבים, פרידמן? קח כוס מים קרים ותירגע חביבי.

  2. דוד מולנר

    סוף סוף גובר ההגיון לבטל את הארוע במסגרת חודש הענוה והמשפחה. זו פשוט התגרות ברמה אינטליגנטית נמוכה.מילא אם היו קוראים לזה חודש האחדות והסובלנות ועיקר הפעילות היה סביב שולחנות עגולים בהשתתפות נציגי תנועות הנוער ובתי ספר מהזרמים השונים. ניתן להעלות רעיונות מחוץ לקופסה שיביאו לפרויקטים משותפים ולהתנדבות בהם יכירו התושבים
    ממגזרים שונים האחד את השני וישתפו פעולה בכיוונים חיוביים לטובת הכלל וביחוד ציבור הקשישים,החלשים והחולים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר