פקק ענק בכביש 2 בעקבות המחאה. דין אוחיון (מימין) וחברו מכינים פיצות לנהגי בפקק. צילומים: תום סימונוב
פקק ענק בכביש 2 בעקבות המחאה. דין אוחיון (מימין) וחברו מכינים פיצות לנהגי בפקק. צילומים: תום סימונוב

צפו: בתוך הפקק הענק בשל מחאת יוצאי אתיופיה, הכין בעלי הפיצריה מרעננה פיצות לנהגים

דין אוחיון, בעלי הפיצריה המוכרת ברעננה, נכנס עם חבריו לפקק ענק בכביש 2 שנוצר בעקבות חסימת הכבישים במחאה, במטרה להכין פיצות לעוברים ושבים. "אמרנו לנהגים שנכנסנו לשם מרצון, לא האמינו לנו", אומר דין

פורסם בתאריך: 4.7.19 10:07

אנשים טובים באמצע הדרך: דין אוחיון, תושב רעננה בן 23 ואחד מהבעלים של הפיצריה 'לה קרולינה' בשכונת לב הפארק, נכנס ביום שלישי האחרון עם שני חבריו אל עומק פקק הענק בכביש 2 שהתרחש בשל חסימת הכביש בעקבות המחאה הארצית של יוצאי אתיופיה, כדי להכין לנהגים בפקק פיצות ולחלק אותן ללא כל תמורה.

"מלבד הפיצריה 'לה קרולינה' שבבעלות המשפחה שלי בלב הפארק, אני עושה גם אירועים כמה פעמים בשבוע, בהם אני מכין שולחנות בופה עשירים ובין היתר גם פיצות על תנורי אבן ניידים", מספר אוחיון,"ביום שלישי האחרון בשעות הערב, חברים באו אליי וראינו בחדשות את הפקקים האדירים שהתרחשו בכבישים במדינה בעקבות המחאה. חברים שלי אמרו לי 'תראה איזה מזל שלא נסעת לאחד האירועים שלך, היית נתקע'. אמרתי להם שאם הייתי נתקע הייתי יוצא מהרכב באמצע הפקק ועושה לכולם פיצות באהבה. אז קפץ הרעיון פשוט לעשות את זה. שני חברים שלי הצטרפו אליי ליוזמה, נסענו דרך 531, השתלבנו לכביש 2 לכיוון צפון ונכנסנו כמה שאפשר לתוך הפקק הענק. הגענו עד לוינגייט, נסענו אפילו דרך השוליים בשלב מסוים ונדחפנו קצת, ביקשנו מאנשים לעקוף, אמרנו שאנחנו רוצים לעשות משהו טוב. בסוף אחרי שעה של נסיעה בערך הגענו לתחנת אוטובוס בוינגייט, פרקנו את הציוד של תנורי אבן ניידים, מצרכים ושולחנות והתחלנו להכין לנהגים פיצות".

מה היו התגובות?

"זה היה מטורף. אנשים לא האמינו. חשבנו שאנחנו באים בהתחלה למכור להם בכסף, והופתעו ממש שאנחנו פשוט מחלקים אותן בחינם. עשינו עשרות פיצות לאנשים, לרכבים פרטיים, לאוטובוסים, למי לא. נהגים סיפרו לי שהם יושבים שש שעות בפקק, זה לא נורמלי, ושהמחווה הקטנה הזאת פשוט מרימה אותם באוויר. אמרנו לנהגים שנכנסנו לשם מרצון, לא האמינו לנו. היה שם בחור אחד שהבת שלו בכתה במשך שעות והוא התעצבן עלינו ממש בהתחלה שנדחפנו בפקק, בסוף הוא ראה שאנחנו מחלקים פיצות חינם, הבת שלו קיבלה מאיתנו פיצה והייתה מאושרת עד הגג".

דין אוחיון (מימין) וחברו מכינים פיצות לנהגי בפקק. קרדיט: תום סימונוב

דין אוחיון (מימין) וחברו מכינים פיצות לנהגי בפקק. קרדיט: תום סימונוב

לאחר שסיימו לרומם את רוחם של עשרות נהגים שהיו תקועים בפקק, אחת מהן, העלתה בעקבות יוזמתו של אוחיון פוסט לפייסבוק עם סרטון המתעד את המאורע. מאז הפוסט זכה לעשרות שיתופים ומאות לייקים תגובות, וצבר תאוצה אדירה.

פקק ענק בכביש 2 בעקבות המחאה. קרדיט: תום סימונוב

פקק ענק בכביש 2 בעקבות המחאה. קרדיט: תום סימונוב

"אני בן אדם שעושה הכול מהרגע להרגע, וזה באמת בא לי בהברקה", אומר אוחיון, "רק כשחזרנו הביתה וראינו את הפוסט ואת התגובות הבנו מה עשינו שם. זה באמת מגיע ממקום של לתת ובאהבה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר