משפחה צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
משפחה צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

לראשונה ברעננה: מרכז להורות ומשפחה בסבסוד העירייה

המרכז יציע קורסים, חוגים, הרצאות וכלים להורים צעירים וותיקים. בנוסף, בשנת הלימודים הקרובה המרכז יקיים שיתוף פעולה עם מספר בתי ספר בעיר, ויעמיד לרשות ההורים והמורים אנשי מקצוע מטעמו

פורסם בתאריך: 11.7.19 09:54

מרכז להורות ומשפחה קם לראשונה בימים אלה ברעננה, בסבסוד העירייה ובפיקוחה של המחלקה להשכלת מבוגרים באגף מינהל קהילה. המרכז צפוי להציע חוגים, הרצאות, סדנאות וייעוץ להורים צעירים וותיקים כאחד. בנוסף, לאחר פיילוט מוצלח בבתי הספר 'מגד' ו-'יחדיו' בשנת הלימודים האחרונה, המרכז יפעל בשיתוף פעולה בשנת הלימודים הקרובה עם ששה בתי ספר וגן ילדים אחד ברחבי העיר, ויציע מנחות הורים מטעמו שילוו את הצוות ואת ההורים עצמם במוסדות החינוך, ויעניקו להם ייעוץ ותמיכה. זהות מוסדות החינוך שיפעלו בשיתוף פעולה עם המרכז טרם נחשפה.

"המטרה היא להדריך הורים ולתת להם יד מנחה בחינוך הילדים", אומר סגן ראש העיר חיים גולדמן, ראש מינהל קהילה שאחראי על הפרויקט, "בין אם מדובר בלימודים, בהתנהגויות שדורשות קצת טיפול יתר כמו הפרעות קשב וריכוז, זה ממשיך בנושא של פיתוח מיומנויות חברתיות בכיתה ובסביבה של הילד, ומגיע עד לטיפול בנושאי אלכוהול וסמים".

במרכז מספרים כי כל הפעילויות שיוצעו לתושבים, יהיו מסובסדות על ידי העירייה. כך לדוגמא, סדנת הורות לגיל הרך, תעלה כ-790 שקלים ל-10 מפגשים לזוג הורים. סדנת הורות לילדים עם הפרעות קשב ולקויות למידה, תעלה כ-600 שקלים ל-7 מפגשים לזוג הורים וסדנת הורות למתבגרים תעלה כ-590 שקלים ל-6 מפגשים לזוג הורים.

במרכז מוסיפים כי בהמשך גם צפויה בנייתו של מרכז דיגיטלי באינטרנט, אליו הורים תושבי רעננה יוכלו להיכנס ולהיוועץ בזמן אמת עם מנחות הורים, ולקבל מענה ותמיכה מאנשי מקצוע.

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, התייחס ליוזמה בעמוד הפייסבוק שלו: "מיזם בהיקף כזה לא היה ברעננה מעולם", כתב, "יחד עם סגן ראש העיר חיים גולדמן, אישרנו השבוע את תכנית המרכז להורות בעיר. המרכז יתוקצב על ידי עיריית רעננה ויציע קשת רחבה של תכנים, סדנאות והרצאות להורים צעירים ווותיקים. אני מאמין כי רשות מקומית נדרשת למעורבות באתגרי ההורות של המאה ה 21 והיא מחוייבת להנגיש לתושבים את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, לקיום סדנאות ייעודיות להורים, ומתן כלים ושיטות להתמודדות עם יעדי המחר. אני גאה על ההחלטה להשיק את המרכז ותודה לכל העוסקים במלאכה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר