מרכז WESTPARK רעננה
מרכז WESTPARK רעננה

המרכז המסחרי בלב הפארק ייפתח בהדרגה, בעלי חלק מהמקומות הודיעו כי יפעלו בשבת

בסוף חודש יולי צפוי להיפתח הסניף המקומי של רשת "טוני וספה" ואחריו חנויות ומסעדות נוספות במתחם. לפחות שלושה מקומות יפעלו גם בשבת

פורסם בתאריך: 9.7.19 14:26

החנויות במתחם WESTPARK, הממוקם בשכונת לב הפארק במערב העיר, צפויות להיפתח בהדרגה, החל מסוף החודש. המתחם צפוי להכיל חנויות רבות, בין השאר סניף של רשת הפיצריות האיטלקית "טוני וספה", סניף של רשת הגלידריות "גולדה" וסניף של רשת המסעדות האסייתיות "זה סושי".

המסעדה הראשונה שצפויה להיפתח היא במתחם היא הפיצרייה "טוני וספה", שלדברי הבעלים, מתוכננת כבר לפתוח את שעריה לציבור הרחב החל מסוף החודש או לכל המאוחר בתחילת חודש אוגוסט הקרוב. גלידריית "גולדה", הסניף הראשון ברעננה של הרשת הארצית שמונה כבר למעלה מארבעים סניפים, צפויה להיפתח באמצע חודש אוגוסט במתחם, ובערך באותו הזמן צפויה גם המאפייה מרשת "דני בתי מאפה" להיפתח. הסניף של רשת המסעדות האסייתיות "זה סושי", צפוי להיפתח במהלך חודש ספטמבר.

מרכז WESTPARK רעננה

מרכז WESTPARK רעננה

ב-"גולדה", "טוני וספה" ו-"זה סושי" אישרו כי הסניפים יפעלו במהלך השבת, וב-"זה סושי" אף הוסיפו כי למרות שהמסעדה תפעל בשבת, התפריט יהיה מבוסס על מנות מחומרי גלם כשרים. במאפיית "דני בתי מאפה" סיפרו כי המאפייה תהיה סגורה בשבתות בשל כשרות הרשת.

מלבד ארבעת המקומות המוזכרים לעיל, יזם המרכז המסחרי מספר כי כרגע לא צפויות להיפתח חנויות נוספות, וכי במרכז קיימים חללים להשכרה למעוניינים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חדשות נהדרות – רעננה זקוקה נואשות לגיוון והיצע נוסף בתחום זה. נפלא גם שיהיה פתוח בשבת.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר