אבינועם-גרנות.-צילום-עזרא-לוי
אבינועם-גרנות.-צילום-עזרא-לוי

תלמיד לשעבר של גרנות: "הייתי בשוק כשראיתי את השם שלו בכתבה"

תושבי העיר קיבלו בתדהמה את כתב האישום שהוגש נגד מנהל התיכונים מטרו –ווסט ואביב לשעבר, אבינועם גרנות

פורסם בתאריך: 6.7.17 19:21

פרקליטות מחוז מרכז הגישה בשבוע שעבר לבית משפט השלום בפתח תקווה, כתב אישום נגד מנהל התיכונים מטרו-ווסט ואביב בעבר וחבר מועצת העיר כפר סבא לשעבר, אבינועם גרנות, בגין ריבוי עבירות של מעשים מגונים.
לפי כתב האישום גרנות ביצע את המעשים המגונים בארבעה מתלוננים, אחד מהם קטין. הוא שכר רכבים שונים בהם לקח טרמפ את ארבעת המתלוננים, כל אחד בהזדמנות אחרת, מהיישוב אלעד. במהלך הנסיעה, ביצע, לפי החשד, גרנות בכל אחד מהמתלוננים מעשה מגונה. באחד המקרים מתואר כי במהלך הנסיעה ביקש גרנות ללחוץ את ידו של המתלונן וליטף אותה. בהמשך התקרב גרנות עם ידו לאיבר מינו של המתלונן שהניח את ידו על איבר מינו כדי שגרנות לא יגע בו. במהלך הנסיעה שאל גרנות את המתלונן אם הוא צריך כסף וזה ביקש שיעצור לו לפני הגעתו לשכונה. בסיום הנסיעה חיבק גרנות את המתלונן חיבוק ממושך ושוב הציע לו כסף, המתלונן סרב ויצא מהרכב. מכתב האישום עולה כי גרנות פעל באותו הדפוס כאשר עצר לטרמפיסטים המתלוננים והציע לקחת אותם למעוז חפצם.
תושב העיר, שלמד בתיכון מטרו -ווסט בזמן שגרנות כיהן כמנהל, מספר כי הוא היה בהלם מוחלט כאשר שמע את ההאשמות. "הייתי בשוק כשראיתי את השם שלו בכתבה", הוא מספר, "אני זוכר אותו בתור מנהל אהוב וקשה לי לדמיין כזה דבר. אני נותן לו את הספק כרגע עד שיוכח אחרת".
גם אם לילד שלמד בתקופה בה גרנות ניהל את מטרו- ווסט מספרת כי היא מקווה שההאשמות נגדו יתבררו כלא נכונות. "אני מאוד מקווה ורוצה האמין שכזה דבר זה לא נכון", אומרת האם, "אם זה אכן נכון, זה חמור מאוד ואני מקווה שיקבל את הדין על כך ושלא יחזור חלילה עוד להיות איש חינוך. זה שוק אמיתי, שכזה איש חינוך מוערך מואשם בכאלו מעשים ועוד לנערים צעירים".
בבקשת המעצר עד תום ההליכים של גרנות כתבה עו"ד זכאי סלע: "מהות העבירות נסיבות ותדירות ביצוען, מקימים יסוד סביר לחשש כי המשיב יסכן את בטחון ציבור אם ישוחרר. שכן, מדובר במי שפעל בשיטתיות לאיתור קורבנות פוטנציאליים למעשיו, וביקש לנצל את העובדה שהוא לוקח אותם טרמפ ברכבו ושבזמן זה הם בשליטתו".
סנגורו של גרנות, עו"ד ארז טובי: "מרשי נחקר ושיתף פעולה עם חוקריו ומסר גרסה מלאה. מרשי טוען לחפותו, טרם קיבלנו לידינו את חומרי החקירה. עם קבלת חומרי החקירה, ננהל את התיק בין כותלי בית המשפט. בשלב זה חזקת החפות ניצבת לימינו של מרשי כל עוד לא הוכח שביצע את המיוחס לו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר