פארק רעננה ממעוף הציפור צילום אגף הנדסה
פארק רעננה ממעוף הציפור צילום אגף הנדסה

הכירו את "סטרוליק": הפוד טראק בפארק רעננה שתפעל גם בשבתות

הפוד טראק צפויה להתחיל לפעול באמצע חודש אוגוסט, תגיש אוכל המבוסס על תפריט חלבי ותפעל שבעה ימים בשבוע. גדעון שמואל, הבעלים, כבר מתכנן ערבי קונספט של טברנה יוונית והרצאות

פורסם בתאריך: 22.7.19 17:05

אחרי ציפייה ארוכה, תושבי העיר החילוניים צפויים לקבל מענה לבילוי בסוף השבוע בפארק רעננה: הפוד טראק "סטרוליק" צפויה להתחיל לפעול ברחבת הפארק, סמוך לבית הקפה 'מנדרין', כבר באמצע חודש אוגוסט הקרוב.

הפוד טראק תציע תפריט שמבוסס על תפריט חלבי, של סלטים, כריכים, טוסטים, פשטידות, פיצות, קינוחים, שתייה חמה ושתייה קרה. שעות הפעילות יהיו במשך כל ימות השבוע, החל משעה 09:00 בבוקר ועד חצות. ברחבת הפארק ימוקמו גם שמשיות, כיסאות, שולחנות וג'ימבורי לילדים. במהלך ספטמבר צפויים להתקיים הרצאות וערבי טברנה יוונית במקום.

העיכובים בפתיחת הפוד טראק, שתוכננה להיפתח בחודש יוני האחרון, עוררו לא מעט תגובות כועסות מצד תושבים ואף מצד גורמים פוליטיים. סיעת מרצ, הגישה הצעה לסדר היום לקראת ישיבת המועצה הקרובה שתתקיים ביום רביעי, בה ביקשה לסיים את החוזה מול הזכיין, גדעון שמואל, בטענה כי לא עמד בתנאי המכרז והתעכב בפתיחת הפוד טראק. שמואל מצדו, טוען כי על פי המכרז הוא רשאי להציב את המשאית עד חודש אוקטובר הקרוב, וכי הוא אף מקדים את הנדרש ממנו במכרז.

ה"פוד טראק" סטרוליק. עיצוב: עמוס ויינברגר

ה"פוד טראק" סטרוליק. עיצוב: עמוס ויינברגר

"גורמים פוליטיים בעירייה, שהיו בהנהלה הקודמת של העירייה ולפני הבחירות מעורבים ישירות בכל הליך המכרז, עכשיו מציגים טענות הזויות, אחרי שהם נתנו את הסמכתם המפורשת לתנאי המכרז ולחוזה", אמר שמואל בתגובה להצעה לסדר היום שהגישה סיעת מרצ, "מאז ומעולם אני תמיד דאגתי לרווחת באי הפארק. אני מזמין את כולם לבוא וליהנות. ההנהלה הנוכחית נתנה דגש מאוד חזק לטובת הפארק, ונעשו המון פעולות בשבועות האחרונים, שהפירות שלהם ייקטפו בעוד מספר שבועות, אז צריך להתאזר בסבלנות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר