ילדי קהילת 'יאללה חברים' הברזילאית שרה "שבט אחים ואחיות"
ילדי קהילת 'יאללה חברים' הברזילאית שרה "שבט אחים ואחיות"

צפו: קהילת עולי ברזיל ברעננה שרים "שבט אחים ואחיות"

לכבוד ציון שלוש שנים לקהילת הפייסבוק "יאללה חברים" המורכבת ברובה מעולי ברזיל המתגוררים ברעננה, הצטלמו כ-60 מילדי העולים שרים יחדיו. מרקוס גילבן, מיוזמי הפרויקט: "אנשים נדהמו, קיבלנו מאות תגובות חיוביות"

פורסם בתאריך: 22.7.19 18:55

עשרות מילדי הקהילה הברזיאלית ברעננה התאחדו לאחרונה, לפרויקט מיוחד בו ביצעו את גרסתם לשיר "שבט אחים ואחיות", שירם של דורון מדלי ועידן רייכל שהפך לאחד מהלהיטים הגדולים של השנה האחרונה. הפרויקט נוצר כיוזמה לציון שלוש שנים לקהילת 'יאללה חברים', קהילת פייסבוק של עולי ברזיל המורכבת בעיקר מתושבי רעננה. כזכור, ברעננה מתגוררת הקהילה הברזילאית הגדולה בישראל, שמונה כמאתיים משפחות.

מי שיזם את הפרויקט הם שני עולים מברזיל המתגוררים ברעננה, מרקוס גילבן ומרקוס הומסני, שניהם ממובילי קהילת 'יאללה חברים'.

"הסיבה שהחלטנו ליצור את הוידאו, היא שאנחנו חוגגים שלוש שנים לקהילה", מספר גילבן, "החלטנו אני וחבר נוסף מרעננה להזמין משפחות עם ילדים להשתתף בוידאו הזה, היה לנו את הרעיון על 'שבט אחים ואחיות', השיר שחגג 71 שנה למדינת ישראל. לקחנו את הילדים ואת בני הנוער שלנו – הצעירה ביותר בוידאו היא בת שנתיים, והמבוגר בן 19. יש לנו 58 ילדים שהשתתפו בוידאו, 50 מהם מרעננה".

מימין: מרקוס גילבן, מרקוס הומסני. צילומים פרטי

יוזמי הפרויקט, מרקוס גילבן (מימין) ומרקוס הומסני. צילומים פרטי

ואיך התגובות?
"כולם נדהמו. קיבלנו מאות תגובות חיוביות, אנשים משתפים את הוידאו בברזיל, בישראל, בקבוצות ווטסאפ, בכל מקום, כולם מאוד נרגשים. בחרנו בשבט אחים ואחיות כי אנחנו מאוד שמחים כאן בבית שלנו, להיות אחים ואחיות, והילדים שלנו הם השבט שלנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר