גינה ציבורית ידידותית לילדים אלרגיים. צילום עיריית רעננה
גינה ציבורית ידידותית לילדים אלרגיים. צילום עיריית רעננה

לראשונה ברעננה: גינות שעשועים בטוחות לילדים אלרגיים

שלוש גינות ציבוריות הוכרזו השבוע כגינות שיש להימנע מלהכניס אליהן מוצרי מזון למיניהם. הגינות נבחרו בהיותן סמוכות לגני הילדים בעיר בהם מתחנכים ילדים אלרגיים

פורסם בתאריך: 24.7.19 09:22

עיריית רעננה הודיעה כי השבוע הכריזה על שלוש גינות ציבוריות בעיר כגינות ידידותיות לילדים אלרגיים, אליהן יש להימנע מלהכניס מוצרי מזון, חטיפים או מאפים. מדובר בגינת בית הלל, גינת הנשיאים וגינת הסייפן. הפיכתו של הגן לידידותי לילדים אלרגיים כללה תליית שלטים הפונים להורים ולילדים ומבקשים מהם להימנע מלהכניס לגינות אלו מוצרי מזון.

מיקומי הגינות הציבוריות נבחרו בהיותן סמוכות לגני הילדים בעיר, בהם מתחנכים ילדים האלרגיים לרכיבי מזון שונים, כאשר קיימת סבירות גבוהה כי ימשיכו לשחק בגינה הציבורית הסמוכה לאחר שהותם בגן.

"הנהגת ההורים מברכת על ההחלטה להפוך את הגינות לגינות ידידותית לילדים אלרגיים", אמר יואב קופמן, יו"ר הנהגת הורי הגנים, "אנו חושבים שמרחב בטוח זה הוא חיוני הן לילדים והן להורים ומאפשר להוריד המון חששות וזאת אני אומר כאב לנועה, שהיא לילדה אלרגית".

"ברעננה קהילה סובלנות ואכפתיות, שהערבות החברתית היא נר לרגליה", בירך ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, "אני בטוח כי תושבי העיר, ייענו לפנייתנו וישתפו פעולה באי הכנסת מוצרי מזון לגינות הציבוריות שהוגדרו מראש לנושא. כך, נוכל לאפשר לכלל ילדי העיר ולהוריהם ליהנות באופן נטול דאגות משהות נעימה ובטוחה בגינות אלו בשעות הפנאי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר