מקימי המיזם. מימין: יוספה דגן, יוסי דגן, אפי גבע ויאיר גלאור.
מקימי המיזם. מימין: יוספה דגן, יוסי דגן, אפי גבע ויאיר גלאור.

לאמן את המאמנים: מרכז ראשון שיסייע למאמנים אישיים (קואצ'רים) נפתח ברעננה

מספר תושבי העיר שעוסקים בתחום הקאוצ'ינג החליטו לפתוח מרכז שיסייע למאמנים אישיים להקים עסקים מצליחים בתחומם

פורסם בתאריך: 9.7.17 15:31

בימים האחרונים  נפתח בפעם הראשונה בעיר מרכז הכשרה שיסייע למאמנים (קואצ'רים) להפוך לבעלי עסקים מצליחים. המרכז שנקרא "Coacher Success" ממוקם ברחוב היצירה באזור התעשייה והוא מספק למאמנים אישיים מגוון כלים אסטרטגיים ומעשיים בתחומי ניהול העסק על כל היבטיו.

המרכז נפתח על רקע משבר בתחום האימון האישי, זאת לאחר שגורמים בענף הציגו ירידה דרמטית במספר קורסי ההכשרה ללימוד מקצוע האימון האישי והאחוזי נשירה גבוהים של מאמנים מוסמכים ומקצועיים שמוצאים עצמם כיום ללא עבודה ושוקלים לעזוב את התחום.

המרכז יציע סדנאות, הרצאות, ספרים דיגיטליים וקורס תכליתי ומעשי שיספק למאמנים את הכלים המתאימים להקמת עסק מצליח. המיזם הינו יוזמה משותפת של מספר אנשי מקצוע, תושבי העיר. אפי גבע, מייסד משותף וסמנכ"ל הפיתוח וההדרכה ב – Coacher Success, הינו מאמן אישי ומגשר מוסמך בעל  ניסיון עשיר בתחום האימון והבעלים של חבת "מעגלי חיים", המתמחה באימון בצמתי החלטה בחיים, באימון לקריירה, איזון בית-עבודה ובאימון מנהלים בחברות וארגונים.  גבע אומר כי סיפורו האישי הניע אותו לפעול להקמת המיזם ומודל לשינוי שנדרש. גבע: "מניסיוני והיכרותי עם קהילת המאמנים בישראל, הצורך ביצירת גוף שיעניק כלים ייחודיים המותאמים למאמנים בתחום השיווק, המכירות והמדיה הדיגיטלית הוא קריטי בדרך להקמת עסק ותנאי מרכזי בהצלחת ומינוף עסק האימון".

יאיר גלאור, מנכ"ל המיזם, בעל ניסיון רב שנים בנושאי הסברה ומיתוג אסטרטגי לארגונים ציבוריים ופרטיים ומאמן אישי וכן יזם "הלב הישראלי" למיתוג ערכי לישראל, אומר:  "עצם העובדה שתוך זמן קצר כבר הצטרפו מאות מאמנים לקהילה ורבים מהם כבר רכשו את הספרים הדיגיטליים שלנו, מעידה על הצורך והחיוניות בקרב המאמנים למרכז ידע שיכשיר וילווה את המאמנים ויהפוך לקהילה חיה ותוססת שתקדם אותם להצלחה עסקית".

יוספה דגן, מייסדת משותפת וסמנכ"לית הכספים של Coacher Success, ומנכ"לית "עסקים פלוס" הוסיפה: "מאמנים אישיים ועסקיים רבים אשר סיימו את שלב ההכשרה המקצועי שלהם ואף כאלה שכבר צברו ניסיון בתחום, מתמודדים עם מציאות קשה של שוק תחרותי מאוד ותנאים לא פשוטים. במובן זה ניתן לומר כי 'הסנדלר הולך יחף' וכי דווקא כאנשי מקצוע שתפקידם לנתב ולסייע לקליינט להצליח ולהתקדם, מוצאים עצמם ללא יכולת להרים את העסק והם מדשדשים במקרה הטוב או במקרים לא מעטים אף נוטשים את המקצוע. החיבור בין קבוצת 'עסקים פלוס' שמאחוריה ניסיון רב בליווי עסקי ופיננסי של אלפי עסקים קטנים יחד עם אנשי אימון מהשטח, מבטיח יכולת להעניק למאמנים בסיס ידע שיאפשר להם להמריא ולהפוך לבעלי עסק מצליח".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר