כפר-נחמן. צילום עזרא לוי
כפר-נחמן. צילום עזרא לוי

"זה מייאש ומתסכל": מי גונב את האדניות והעציצים מבית העלמין בכפר נחמן?

תושבי העיר טוענים כי לאחרונה קיימת מכת גניבות של אדניות ועציצים בבית העלמין בכפר נחמן

פורסם בתאריך: 9.7.17 19:39

מספר מתושבי העיר מתולוננים כי לאחרונה קיימת מכת גניבות של אדניות ועציצים מקברים בבית העלמין בכפר נחמן. התושבים מספרים כי בזמן שהם מבקרים את קברי יקיריהם, מטפחים ומקשטים אותם הם נדהמים לגלות איך פעם אחר פעם אנשים גונבים את העציצים והפרחים שהם מניחים על הקברים.

תושבת העיר, מיכל יום טוב, מספרת כי לאחרונה היא הגיעה לבית העלמין כדי לבקר בקברה של אימה ונדהמה לגלות כי האדנית שהניחה על קברה נעלמה. "הגעתי לקבר של אמא שלי, יחד עם אבי, וראינו שנעלמה אדנית שהנחנו שם", היא אומרת, "קנינו אדנית חדשה והנחנו על הקבר. שבוע לאחר מכן הגענו שוב לקבר וראינו שגם האדנית הזו נלקחה. במשתלה הסמוכה לבית העלמין, היכן שקנינו את האדנית, אמרו לנו שזה משהו שקורה הרבה ושבחודש האחרון הם כבר נתקלו בלפחות עשרה אנשים שהתלוננו מקרים דומים. גם ככה אתה מגיע לבית העלמין במצב נפשי לא טוב ואז אתה עוד רואה שלקחו את מה ששמת על הקבר של היקר לך, רגשית זה קשה. אני לא מבינה איך אנשים מסוגלים לעשות את הדבר הזה? זה מייאש ומתסכל ואין מה לעשות בנידון. אלו אדניות כבדות, מישהו כנראה ממש תכנן את זה ובא עם רכב. עכשיו שמנו אדנית חדשה ואני מקווה שלא ייקחו אותה שוב".

תושבת נוספת שמתגוררת בעיר מספרת כי  התופעה קיימת כבר לא מעט זמן. "הבוקר דיברתי עם האיש שדואג לתחזוקה בכפר נחמן והוא אמר לי שהוא מכיר את התופעה", אומרת התושבת, "לצערי עכשיו היה לי מקרה שהנחתי עציץ ופחות משבועיים אחר כך הוא כבר נגנב והייתי נורא נסערת. זה נורא, פשוט נורא, אני לא רואה לזה פתרון ואני חושבת שזה משהו שקורה בכל הארץ. אני לא מבינה מי עושה את זה ובשביל מה, זה פשוט נורא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר