פריצה לרכב. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
פריצה לרכב. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

התושבים מודאגים: גל פריצות לרכבים ברעננה

ברחבי העיר מדווחים על עשרות פריצות לרכבים, חלקן נעשו ככל הנראה באמצעים אלקטרונים מתוחכמים. "השכנים יצאו החוצה מוקדם בבוקר, וראו שמונה מכוניות עם דלתות פתוחות לרווחה", מספר תושב שרכבו נפרץ

פורסם בתאריך: 28.7.19 13:45

תושבים ברחבי רעננה דיווחו בשבועות האחרונים על גל פריצות לרכבים, בשני מוקדים עיקריים – הראשון הוא בשכונת נווה זמר, לאורך רחוב משה וילנסקי, והשני, באזור הרחובות דוד אלעזר והרב נסים, בדרום מזרח העיר.

"אני עוד יצאתי תמימה, לא נעלתי את הרכב שלי והלכתי לקחת את הילדה שלי מהגן באשכול הגנים ברחוב משה וילנסקי בשכונת נווה זמר", מספרת ירדן זיידמן, שרכוש פרטי נגנב מרכבה לפני כשבועיים, "ברכב היו שני תיקים שלי, עם הארנק והכול בפנים, שנגנבו כשחזרתי. לא רחוק ממני, באותו היום, פרצו למכונית אחרת ממש קרוב למכונית שלי, ושברו לה את החלון".

"ביום חמישי האחרון, פרצו לי לרכב", מספר דורון, תושב העיר המתגורר ברחוב דוד אלעזר, "לטענת המשטרה, זה היה באמצעות שלט אוניברסלי. קמתי ברבע לשש בבוקר, שתי הדלתות באוטו היו פתוחות לרווחה וגם תא המטען, וגנבו מבפנים כסף, מסך מחשב חדש, זוג משקפי שמש ממותגים ואפילו בושם שהיה לי באוטו. הם ממש עברו על הכול".

"ברבע לשמונה בבוקר ביום שבת האחרון התקשרו אלינו מהמשטרה, ואמרו לנו לצאת החוצה ושפרצו לנו לשני הרכבים", מספר גיל, תושב נוסף המתגורר ברחוב דוד אלעזר, "גילו את זה כאשר באותו היום, השכנים יצאו החוצה מוקדם בבוקר, וראו שמונה מכוניות עם דלתות פתוחות לרווחה. ואז ברחוב הסמוך, ברב נסים, הם ראו עוד רכבים עם דלתות פתוחות, הבינו שמשהו לא כשורה וקראו למשטרה. המשטרה הודיעה לנו שפרצו ללא מעט רכבים בצורה הזאת, ושזה נעשה באמצעות שלט אוניברסלי".

על פי נתוני המשטרה שפורסמו לאחרונה, ברעננה יש עליה של 60% במספר מקרים של גניבה מתוך רכבים במחצית הראשונה של 2019, ביחס למחצית השנייה של 2018.

ממשטרת ישראל נמסר כי נסיבות האירועים נבדקות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. זהירות

    הם תולים פתק שמעוניינים לקנות את הרכב.
    אם הרכב עומד הרבה זמן (הפתק לא הורד) הם פורצים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר