התקנת מצלמות אבטחה ברעננה. צילום: דוברות עיריית רעננה
התקנת מצלמות אבטחה ברעננה. צילום: דוברות עיריית רעננה

חייכו למצלמה: עיריית רעננה החלה בהפעלת מצלמות אבטחה ברחבי העיר

העירייה התקינה מצלמות בשמונה מקומות שונים ברחבי העיר כפיילוט ראשוני. בשבועות הקרובים יותקנו מצלמות במקומות נוספים. בעוד כחודשיים, בתום הפיילוט, ייבחנו המקומות הקבועים להתקנת המצלמות

פורסם בתאריך: 29.7.19 09:44

עיריית רעננה הודיעה אמש (ראשון), כי החלה בפיילוט של הפעלת מצלמות אבטחה בשמונה מקומות שונים ברחבי העיר. במסגרת הפיילוט, מדי שבוע יותקנו מצלמות אבטחה במקומות מתחלפים ברחבי העיר,.בתום הפיילוט, שיסתיים בעוד כחודשיים, תחליט העירייה על המקומות הקבועים להתקנת מצלמות האבטחה.

התקנת מצלמות האבטחה היא חלק מתכנית העיר החכמה של עיריית רעננה, במסגרתה פועלת כדי להטמיע ברחבי העיר בין היתר מצלמות, חיישנים, מערכות לניטור איכות הסביבה ומערכות לניהול חשמל. בעירייה מספרים כי המטרה הסופית היא להתקין כ-600 מצלמות ברחבי העיר, שישרתו מספר רב של מטרות, החל מאגף חזות העיר לאיתור נזקים סביבתיים, דרך אגף הביטחון לאיתור ומניעת פשיעה ועד לאיתור תאונות דרכים. רשת המצלמות תחובר למוקד העירוני, שיהווה מרכז בקרה ושליטה.

"עיריית רעננה ממשיכה במהפכת העיר החכמה ויוצאת בתכנית פיילוט ייחודית להתקנת מצלמות אבטחה ברחבי העיר", נכתב בדף הפייסבוק של עיריית רעננה, "התכנית נועדה לתרום לתחושת הביטחון של תושבי העיר כמו גם ליצירת גורם הרתעה מפני גניבות, ומהווה חלק מרכזי בהטמעה הכוללת של תכנית העיר החכמה ברעננה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר