צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

אחרי ההצלחה בתל אביב: יוזמת "המקרר החברתי" מגיעה גם לרעננה

שתי תושבות העיר, גילי טלמון וזהבית מלינרסקי, כבר רתמו מספר בעלי עסקים לפרויקט המקרר החברתי, שיספק מזון ומצרכים לתושבי העיר ללא תמורה. כעת הן מחפשות תושבים שיסכימו לתחזק את המקרר, שיוצב בקרוב במרכז העיר

פורסם בתאריך: 30.7.19 19:30

לאחר ההצלחה בתל אביב, ירושלים ובאר שבע, "המקרר החברתי" מגיע גם לרעננה. שתי תושבות העיר, גילי טלמון וזהבית מלינרסקי, החלו לאחרונה לפעול להצבת מקרר שקוף במרכז העיר, שיכיל מצרכים ודברי מזון ויהיה נגיש לכל תושבי העיר במשך כל שעות היממה, במטרה לספק מענה לאלה שידם אינם משגת.

את המקרר השקוף הבטיח לתרום גדעון שמואל, הבעלים של "קפה מנדרין" בפארק רעננה, וטלמון ומלינרסקי כבר הצליחו לרתום בעלי עסקים שונים, כמו "קפה נטו" ו-"שוק רעננה", שהסכימו לתרום מצרכים ודברי מזון כדי למלא את המקרר.

"היוזמה הגיעה בעקבות ההצלחה שקיבלה בערים אחרות", מספרת מלינרסקי, "לשמחתי ישנה היענות יפה מצד תושבים ובעלי עסקים שמוכנים למלא את המקרר ולתרום. באותה העת, אנחנו עובדות גם מול העירייה כדי לוודא שאנחנו עושות את זה כמו שצריך ולפי החוק. ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, גם נתן את ברכתו לפרויקט. וכעת אנחנו מחפשות מקום מתאים להציב את המקרר, אנחנו מקוות שנציב אותו כבר בימים הקרובים. יש לנו כמה אופציות, זה יהיה מקום מרכזי ונגיש בעיר, אבל אנחנו צריכים לוודא שבעל העסק שנציב אצלו את המקרר יקבל עליו את האחריות".

גילי טלמון, זהבית מלינרסקי. צילומים: אודליה כהן שינדורף, פרטי

מימין: גילי טלמון, זהבית מלינרסקי. צילומים: אודליה כהן שינדורף, פרטי

אתם עדיין מחפשים מתנדבים לפרויקט?

"כן, אנחנו צריכים תושבים שישנעו את המוצרים מבתי עסק למקרר, בשעות הערב, שימלאו את המקרר במזון בעצם ויבטיחו את המשך קיום הפרויקט. וכמובן בעלי עסקים שרוצים להצטרף ולתרום דברי מזון ומצרכים, הרי זה משובח. הרי הרבה בתי עסק מבקשים להיפטר ממוצרים כמו עוגות, מאפים וכריכים אחרי יום למרות שהם במצב מצוין. אז אפשר פשוט לתת לקהילה".

בתי עסק ותושבים המעוניינים להירתם לפרויקט מוזמנים ליצור קשר עם זהבית בטלפון 0525-226275 או גילי בטלפון 050-546-2062


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר