יעל טלר לצד ילקוטים שאספה
יעל טלר לצד ילקוטים שאספה

יש לכם ילקוט ישן? הכירו את האישה שתורמת מאות תיקים לצדקה

יעל טלר מרעננה הספיקה כבר לתרום מעל מאתיים ילקוטים לתלמידים שידם אינם משגת, ומזמינה אתכם לתרום את הילקוט הישן במקום להשליך אותו לאשפה. "כל תושב עם תיק ישן, יכול לגרום שמחה רבה לילד שאין לו תיק בכלל", אומרת

פורסם בתאריך: 31.7.19 09:58

קניתם לילד ילקוט חדש ולא יודעים מה לעשות עם הישן? יעל טלר, תושבת רעננה, תיקח אותו בשמחה מידיכם ותתרום אותו לצדקה, כמו שעשתה כבר מאות פעמים בעבר. בשלוש השנים האחרונות, טלר אחראית על איסוף ילקוטים ישנים מתושבי העיר ועל תרומתם לילדים שידם אינה משגת. טלר מספרת שעושה זאת במסגרת גמ"ח (גמילות חסידים), וכבר הספיקה לתרום מעל מאתיים תיקים מתושבי העיר.

"קיבלתי טלפון מאישה שגרה ביישוב קריית ספר, שאיכשהו הגיעה אליי", מספרת טלר, "היא אמרה לי שהיא מקיימת גמילות חסידים למתן ילקוטים ושיש צורך גדול לילקוטים לילדים נזקקים, אז התחלתי לאסוף גם ברעננה, רק דרך הודעות ומפה לאוזן. בשנה הראשונה קיבלנו חמישים ילקוטים, בשנייה תשעים, והשנה שלחתי כבר חמישים ילקוטים בנגלה הראשונה. אני אוספת תיקים כל השנה, ובמהלך הקיץ אני מביאה את התיקים לקריית ספר, כדי שיחלקו אותם לילדים שאין להם".

"אלה תיקים ישנים שאנשים כבר לא צריכים אותם, וחבל לזרוק", מוסיפה טלר, "אנשים מחליפים תיקים כל שנה – שנתיים, ויש פשוט ילדים שאין להם. כל תושב רעננה שיש לו תיק ישן, יכול לגרום שמחה רבה לילד שאין לו".

מעוניינים לתרום ילקוט ישן? איסוף הילקוטים מתבצע בארגז מחוץ לביתה של טלר, ברחוב מוצקין 25ב'.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר