מעלית תקועה בעופרה חזה 4
מעלית תקועה בעופרה חזה 4

"הרגשתי שאני על סף חנק": צפו בחילוץ מהמעלית שלא מפסיקה להיתקע

דיירי עפרה חזה 4 מתלוננים כי המעלית בבניין נתקעה עשרות פעמים, לעתים לארבעים ואף חמישים דקות, וביקורים רבים של טכנאים אינם פותרים זאת. חברת אלקטרה מעליות: "החברה פועלת במהירות האפשרית על מנת להביא לפתרון מהיר ויעיל של התקלה"

פורסם בתאריך: 13.8.19 17:53

דיירים בבניין ברחוב עפרה חזה 4 שבשכונת נווה זמר, מתלוננים כי מעלית הבניין היחידה נתקעה בחמשת החודשים בהם הבניין מאוכלס, עשרות פעמים, לעתים לזמנים ארוכים שהגיעו עד כחמישים דקות. הבניין, שמיועד לשכירות ארוכת טווח ונמצא בבעלות חברת "גיא ודורון לוי הנדסה בנייה והשקעות בע"מ", מאכלס כ-17 דירות. את המעלית מפעילה ומתחזקת חברת "אלקטרה מעליות".

"אני נתקעתי ביום ראשון האחרון במעלית, ל-50 דקות", מספרת דיירת הבניין, "זו מעלית עם פתח מאוד קטן של אוורור ואין אויר בכלל במעלית. ועוד נתקעתי אחרי שבמשך שלושה ימים המעלית נתקעה כבר כמה פעמים ואלקטרה הגיעו לתקן. צלצלתי בלי הפסקה מהמעלית בכפתור האזעקה וזה הגיע לשירות הלקוחות של אלקטרה, והם אמרו שהם שולחים מישהו. ואז המשכתי לצלצל עד שהשכנים שמעו והזעיקו מכבי אש. תחשוב שנתקעתי בשעה 18:30, וב-19:15, 19:20 כיבוי אש חילצו אותי. הטכנאי של אלקטרה, הגיע רק ב-19:45. כל הזמן רק ניסיתי לפתוח את הדלת מבפנים רק כדי לנשום אוויר כי אין סירקולציה של אוויר. הייתי שם 50 דקות, הרגשתי שאני על סף חנק. יצאתי כולי נוטפת מים ואדומה. הטכנאי סידר והלך, ואז מאוחר יותר הגיע הבן שלי, שלא ידע על התקלה, ונתקע לחצי שעה במעלית, עד שמכבי אש הגיעו שוב וחילצו גם אותו. הוא אמר לי גם שהוא לא יכל לנשום במעלית. תבין שהבניין נפתח לאכלוס ב-28 בפברואר, המעלית נפתחה לשימוש ב-1 במרץ. מאז היו פה עשרות פעמים טכנאי מעליות".

מעלית תקועה בעופרה חזה 4

מעלית תקועה בעופרה חזה 4

"איך שנכנסנו לבניין באפריל, הייתה לי תקרית עם המעלית", מספרת דיירת נוספת, "לחצתי על קומה 5, והמעלית פשוט נפלה לחניה והתחילה לרוץ בין הקומות. זה היה מאוד מפחיד. אחרי כמה שניות הצלחתי להוציא את עצמי בלחיצה על כפתור פתח דלת. גם השבוע אני נתקעתי לשלוש – ארבע דקות, ויצאתי לאחר שמשכתי מבפנים את הדלת, הייתי מאוזנת עם הקומה אז יכולתי לחלץ את עצמי. אין פתחי אוורור, זה גיהנום. גם בעלי נתקע, וגם הבת שלנו עם הנכד".

בניין עופרה חזה 4

בניין עופרה חזה 4

"השבוע הבת שלי באה עם הנכד הקטן שלי עם עגלה, והיא נתקעה קרוב לרבע שעה, עד שהצלחתי להגיע לקומת החניון, להזמין את המעלית ופתחתי את המעלית עם לום והוצאתי אותם", סיפר דייר הבניין, "אני נתקעתי מספר פעמים, או שהצלחתי לפתוח את הדלת בכוח מבפנים, ואם לא, המעלית הייתה עולה רנדומלית לקומות ונפתחת באקראי. אני נכה צה"ל, אני מוגבל בתנועה, אם אין לי מעלית אני תקוע בתוך הבית. פיזיותרפיסט הגיע ממשרד הביטחון לטפל בי, הוא הגיע עם מיטת טיפולים, ובגלל התפקוד של המעלית הוא אמר לי שהוא לא יכול לעלות. היו ימים שהייתי צריך להגיע לבית החולים או לבית הלוחם, אבל לא יכולתי לצאת. הייתי תקוע בבית ימים שלמים".

מחברת "גיא ודורון לוי הנדסה בנייה והשקעות בע"מ" נמסר: ״המעלית הותקנה ע"י חברת אלקטרה בהתאם לכל הדרישות והתקנים ומתוחזקת ע"י חברת אלקטרה. חברתנו פועלת מול חברת אלקטרה לפתרון הבעיה״.

מחברת "אלקטרה מעליות" נמסר בתגובה: "החברה יצרה קשר עם הדיירים מרגע קבלת הקריאה לצורך הבנת הבעיה ואופן הפעולה הנדרש. החברה פועלת במהירות האפשרית על מנת להביא לפתרון מהיר ויעיל של התקלה לשביעות רצון הדיירים"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. זאב

    ביצחק גרציאני 4 אותו הדבר בדיוק, מעלית ללא איורור, נתקעת הרבה וגם בזמן נסיעה רועדת באופן מוזר.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר