המצלמות ברחוב אחוזה - קרן היסוד
המצלמות ברחוב אחוזה - קרן היסוד

מאבק התושבים בדוחות החניה: "כולנו נתאגד ויהיו חייבים להקשיב לנו"

תושב העיר, אופיר ירון, העלה פוסט לפייסבוק בו קרא לתושבים שנתקלו בבעיות של דוחות חניה לא מוצדקים להצטרף אליו ולדרוש מהעירייה לטפל בבעיה באופן קולקטיבי

פורסם בתאריך: 10.7.17 14:52

השבוע העלה תושב העיר, אופיר ירון, פוסט לקבוצת הפייסבוק "פורום תושבים רעננה" בו קרא לתושבים שנפגעו ממדיניות החניה של עיריית רעננה להצטרף אליו ולהתאגד נגד העירייה. בפוסט ציין ירון כי לדעתו מצב החניה, ובעקבותיו מצב דוחות החנייה, בעיר החמיר וזאת בעקבות עומס פרויקטים של תמ"א 38. "הרחובות בעיר עמוסים בגלל ריבוי פרוייקטים של תמ"א", הוא אומר, "בגללם אין חניה והעיריייה אינה מספקת כאלו. העירייה לא נותנת מענה ואף מערימה קשיים. עוד בעיה היא שמירת חניות לעובדי התמ״א על חשבון התושבים. העומס הולך ומתגבר ברחובות ואין אף תוכנית על מנת להקל עליו. בעיר יש רק מצלמות חדשות וקנסות שהתושבים מקבלים על עצירה רגעית לצורך הורדת נוסעים".

בשבוע שעבר ירון אף שלח מכתב אישי לראש העירייה, זאב בילסקי, בו פירט את המקרה האישי שלו וביקש לטפל בבעיה שהולכת וגדלה בעיר. "אני קיבלתי דו"ח על רכב שקניתי", אומר ירון, "כמה ימים אחרי שקניתי אותו, עוד לפני שהספקתי לעדכן את תו החנייה, חניתי מחוץ לבניין שלי וקיבלתי על זה דו"ח. אני יודע שבמקרים כאלה ניתן לבטל את הדו"ח ועיריות אחרות עושות את זה. עירייה רעננה פשוט מסרבת לעשות את זה ועובדת בשיטת 'מצליח'. אני מתחיל לאגור סיפורים ומקרים של אנשים שקיבלו דו"ח מזה שהם עמדו בצד כשאין להם מקום חנייה בקבות עבודות תמ"א. מקרה אחד כזה היה של בחור שחנה ליד פרויקט תמ"א והוציאו לו אוויר מהגלגלים. העירייה שמה מצלמות, הרחובות עמוסים ובמקומות חניה פנויות לפעמים שמים פחים ואבנים כדי לשמור מקום לעובדי תמ"א. כבר התאגדו קרוב ל-50 אנשים ואנחנו הולכים לכתוב מכתב לראש העירייה ולחתום עליו. כולנו נתאגד ומישהו יהיה חייב להקשיב לנו בעירייה".

תגובת עיריית רעננה טרם התקבלה. לכשתתקבל נעדכן כאן.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אורלי

    עיריית רעננה מתרדרת בשנים האחרונות,
    בילסקי יוצא רק כדי להצטלם מדי פעם מחייך – בפועל לא עושה בעבור לתושבים
    חבל, רעננה נחשבה עיר מוצלחת… עצוב

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר