אביחי ארביב
אביחי ארביב

האם גם לכם יש תלונה נגד חברת מטרופולין?

אביחי ארביב הקים את פרויקט "מיישרים קו", זאת לאחר שבחצי שנה האחרונה אסף 1,200 תלונות נגד חברת מטרופולין

פורסם בתאריך: 11.7.17 10:47

חבר המועצה אביחי ארביב הקים לאחרונה את פרויקט "מישירים קו" הנוגע לשיפור קווי התחבורה הציבורית בעיר וזאת לאחר תלונות שעלו בפניו על התנהלות קווי האוטובוס שעוברים ברעננה.ארביב מספר כי  עד היום התקבלו על חברת מטרופולין, המפעילה את קווי האוטובוס בעיר, 924 תלונות ו-893 הצעות לשיפור וייעול (כ-600 מתוכן כחלק או תוספת לתלונה) ובסך הכול כ-1,200 פניות.

מתוך התלונות שהתקבלו בלטו במיוחד התלונות על הקווים 247 ו- 4 בעיקר על דילוג של תחנות ובכך שיבוש סדר היום של אנשים שמשתמשים בתחבורה הציבורית.  מתוך התפלגות התלונות: 21 אחוזים התלוננו שהאוטובוס אינו מגיע בזמן. 30 אחוזים התלוננו שהאוטובוס לא הגיע בכלל. 28 אחוזים התלוננו שהנהג דילג על תחנה. שבעה אחוזים התלוננו שהנהג לא התנהג בנימוס. ארבעה אחוזים התלוננו תלונות שונות על תקלות טכניות באוטובוס או בעמדת הכירטוס. כמו כן הוגשו מספר הצעות ייעול שהתייחסו בעיקר להיעדר תחבורה ציבורית בחלק גדול מהעיר, הארכה ותוספות של קווים.

אוטובוס של מטרופולין צילום עינב רימון

אוטובוס של מטרופולין צילום עינב רימון

"ראיתי שיש הרבה תלונות על התחבורה הציבורית וכולם אמרו שכשהם מתלוננים לא מתייחסים אליהם ברצינות", אומר ארביב, "החלטתי לרכז את התלונות ולראות כמה תלונות חוזרות על עצמן. אספתי את כל הנתונים, בדרך הצטרפו אלי מתנדבים, ושמנו לב שיש הרבה תלונות של אנשים שמאחרים לעבודה וללימודים בעקבות התחבורה הציבורית בעיר. כל פעם שמצטברים לנו מספיק עדויות ותלונות שאנחנו יכלים להוכיח אז אנחנו שולחים למשרד התחבורה. שלחנו למשרד התחבורה את התלונות שהיו על  קו 247 ומיד אחריו שלחתנו את התלונות על קו 4. בזמן הקרוב  אנחנו נערכים בזמן להגיש גם את התלונות על קו 2 ו-6. אני ניסיתי לדבר עם חברת מטרופולין והם דחו אותי. המטרה הראשונה היא שהציבור יקבל את קווי האוטובוס שמגיעים לו כדי שיוכלו לתכנן את היום שלהם לפי הקווים, אם אף אחד לא לוקח אחריות על זה אז לפחות אנחנו, נבחרי הציבור, צריכים לבוא ולתפוס יוזמה. המטרה השנייה היא לרכז הצעות ייעול. היום התחבורה הציבורית מכסה בין שלושים לארבעים אחוז מהעיר ויש אזורים רבים ללא כיסוי. אנחנו רוצים לראות איפה חסרים קווים ואנחנו נפנה למשרד התחבורה ונבקש".

מחברת מטרופולין נמסר: "הדו"ח המדובר לא הגיע לידינו, ועל- כן אין באפשרותנו להתייחס לתוכנו. באשכול השרון בלבד מתבצעות כ-3000 נסיעות ביום. ככל שישנן תקלות במתן השירות, אנו מזמינים את הציבור לפנות אלינו ישירות באמצעות המוקד הטלפוני, ואנו נדאג לטפל בדברים בזמן אמת".

 

 

 

הירשמו עכשיו לקבלת עדכונים על הנושאים שמעניינים אתכם

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. חן

    בדיוק בגלל זה צריך נתצ באחוזה!! חייבים לשפר את התחבורה הציבורית!!

  2. מיכל

    לא ידעתי, כל הכבוד שיש מי שדואג לתחבורה ציבורית בעיר. חשוב שיהיה גם מעקב על השיפור בשירות, ובשלב הבא נתיבי תחבורה ציבורית ושבילי אופניים!

  3. רועי

    כי האוטובוסים עומדים בפקקים שיוצרים הרכבים הפרטיים. חלם זה כאן.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר