עיריית רעננה צילום עזרא לוי
עיריית רעננה צילום עזרא לוי

דו"ח משרד המשפטים: עיריית רעננה עומדת ביעד העסקת אנשים עם מוגבלויות

נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד קבעה כי לפחות ל-5% מעובדי העירייה מוגבלות משמעותית, מה שמקנה לרעננה עמידה מלאה ביעדי התעסוקה במגזר

פורסם בתאריך: 25.8.19 14:44

על פי דו"ח משרד המשפטים שפורסם לאחרונה בנוגע להעסקת בעלי מוגבלויות בקרב מעסיקים ציבוריים גדולים, נמצא כי עיריית רעננה עומדת ביעדי המשרד, כאשר לפחות כ-5% מעובדי העירייה הם בעלי מוגבלות משמעותית.

על פי נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגוף במשרד המשפטים שאחראי על הדו"ח ועל העסקתם של אנשים עם מוגבלויות, נבדקו כ-218 רשויות מקומיות ברחבי הארץ, ומספר העובדים עם מוגבלויות המועסקים בהן. על פי חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, גופים ציבוריים מוכרחים להראות נציגות שווה של לפחות 5% מעובדיהם.

הרשויות נבדקו כאשר 135 מתוכן עמדו ביעד באופן מלא (5% ומעלה מעובדיהם הם אנשים עם מוגבלויות), 51 באופן בינוני (5%-3.5% אחוזי העסקה), 28 ברמה נמוכה (3.5%-2% אחוזי העסקה) ו-4 לא עמדו ביעד כלל (2% העסקה ומעלה).

לצדה של רעננה, גם הערים השכנות לה, כפר סבא, הרצליה, הוד השרון ורמת השרון, עמדו ביעד באופן מלא.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "אני מברך על פרסום הנתונים המשקפים הלכה למעשה את תפיסת השוויון החברתי והערבות הדדית שחרטה העירייה על דגלה, וניבטת מכל מישורי פעילותה. נמשיך לפעול להנחלת ערכי הסובלנות וקבלת האחר בקרב תושבי העיר והמעסיקים בה, ובראש ובראשונה להוות דוגמא אישית וליישם ערכים אלו כחלק מהמדיניות העירונית של העסקת העובדים בעירייה ושילובם בחברה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר