הכלב שושו. קרדיט: נטלי פוקס מעמותת חבר לי
הכלב שושו. קרדיט: נטלי פוקס מעמותת חבר לי

צפו: לכבוד יום הכלב הבינלאומי, עשרות כלבים מחכים לכם בכלבייה (וידאו)

בעולם מציינים את היום המוקדש כולו לחבר הטוב ביותר של האדם. יחד עם עמותת חבר לי, הכנו לכם את הכלבים הכי מתוקים בכלביית רעננה, שרק מחכים למצוא בית חם ואוהב

פורסם בתאריך: 26.8.19 13:44

יום הכלב הבינלאומי מצוין היום (שני) ברחבי העולם. לכבוד המאורע, עמותת "חבר לי" שחבריה מתנדבים ועושים ימים כלילות בכלביית רעננה – כפר סבא, מספקת לכם הצצה לכלבים המקסימים והחמודים, שמחכים לכם בכלביה, ומחפשים בית חם ואוהב.

"לכבוד יום הכלב הבינלאומי שכולו מוקדש לחברינו על ארבע, רצינו להזכיר לכם שיש המון כלבים מתוקים ומקסימים שנמצאים ממש כאן אצלנו בעיר", אומרת נטלי פוקס, מתנדבת בכלבייה מעמותת "חבר לי", "הכלבים נמצאים בכלביית רעננה – כפר סבא ומחכים להעניק לכם אהבה כמו שתעניקו להם, תוך כדי שהם מוצאים בית חם ואוהב לכל החיים. יש לנו כלבים גדולים וקטנים, שובבים ועדינים, בוגרים וגורים, כלבים מכל הסוגים ולכולם יש לב ענקי והמון אהבה לתת. לכל נשמה מגיעה התחלה חדשה והזדמנות לחיים טובים יותר, שאתם יכולים להעניק להם. בואו לאמץ ולקבל חבר אמת לכל החיים".

הכלבייה ממוקמת בדרך כפר נחמן 2, רעננה. ההגעה לכלבייה היא בתיאום מראש בטלפון 054-4429729. במידה ואין מענה ניתן לשלוח הודעה ויחזרו אליכם בהקדם.

הנה רק חלק קטן מהכלבים המקסימים שמחכים רק לכם בכלבייה:

הכירו את זאביק המתוק – כלב מעורב בן שנה, בינוני בגודלו. הוא חברותי, אנרגטי, ואוהב מאחד לשחק עם כלבים אחרים. זאביק מתאפק בתא ומשתדל לעשות את צרכיו בחוץ כך שככל הנראה האילוף הביתי לצרכים לא ייקח זמן רב. יחד עם זאת, הוא זקוק לאילוף להליכה נכונה ולחינוך להרגלים. הוא מסתדר עם כל הכלבים וזקוק לבית סבלני ואוהב, שיוכל לתת לו את הכלים ולאהוב אותו לכל החיים. לפרטים נוספים 054-4429729 | במידה ואין מענה ניתן לשלוח הודעה ויחזרו אליכם בהקדם.

הכירו את דניאל – כלבה מעורבת עם בולדוג אנגלי, בת 6 ובינונית בגודלה. דניאל מסתדרת עם חלק מהכלבים (עם חתולים ממש לא) אבל היא ממש אוהבת בני אדם, את כולם כולל ילדים. יש בה טונות של אהבה לתת והמשפחה שתאמץ אותה תזכה לגוש מתיקות ושמחה בבית. בעמותה מחפשים עבורה משפחה בעלת ניסיון בגידול כלבים שתאהב אותה לכל החיים. לפרטים נוספים צרו קשר 054-4429729 | במידה ואין מענה ניתן לשלוח הודעה ויחזרו אליכם בהקדם.

הכלבה דניאל. קרדיט: נטלי פוקס מעמותת חבר לי

הכלבה דניאל. קרדיט: נטלי פוקס מעמותת חבר לי

הכירו את שושו – כלב מעורב בן שנתיים, גדול, עם לב ענק עוד יותר. שושו הוא כלב מקסים ואוהב, שמחפש בית חדש לתמיד שייתן לו את האהבה והחום המגיעים לכלב מדהים כמוהו.  מתאים לבית עם ניסיון וזקוק לפריקת אנרגיה יומיומית. גם שושו מחכה לכם בכלביית רעננה. לפרטים נוספים צרו קשר 054-4429729 במידה ואין מענה ניתן לשלוח הודעה ויחזרו אליכם בהקדם.

הכלב שושו. קרדיט: נטלי פוקס מעמותת חבר לי

הכלב שושו. קרדיט: נטלי פוקס מעמותת חבר לי

בעמותה מספרים כי לאחר שלולה הגיעה אליהם, "כולנו פשוט נמסנו ונפלנו לרגליה- כי היא פשוט משהו מיוחד!". החיה האהובה על לולה היא בני אדם – כי היא פשוט לא מפסיקה להרעיף עליהם אהבה. היא חמה ומתרפקת, מתוקה להפליא, ואוהבת מלא חיבוקים וליטופים.
לולה היא כלבה מעורבת בת שנתיים, חזקה פיזית (בעיקר בגלל משקלה העודף), אבל תתאים לכל בית שרק ירצה חברה לכל החיים. גם היא מחכה לכם בכלביית רעננה. לפרטים נוספים צרו קשר 050-4460300 | במידה ואין מענה ניתן לשלוח הודעה ויחזרו אליכם בהקדם.

הכלבה לולה. קרדיט: נטלי פוקס מעמותת חבר לי

הכלבה לולה. קרדיט: נטלי פוקס מעמותת חבר לי

רציתם כלב ארנב? קבלו את מארלי בעל האוזניים הכי מתוקות בכלביה! מארלי הוא גור בן 7 חודשים הצפוי להיות גדול בגודלו. הוא כלב מתוק ומקסים, שזקוק לזמן בכדי ללמוד לסמוך על אנשים ועל כלבים, אך ברגע שרכשתם את אמונו – הוא פשוט כובש את הלב. הוא כלב עם המון שמחת חיים, אוהב חום וקרבה וגם לשחק בכדור בגינה. קשוב מאוד באילוף, ומתאים כמעט לכל בית. גם מארלי מחכה לכם בכלביית רעננה. לפרטים נוספים צרו קשר 050-8666582 | במידה ואין מענה ניתן לשלוח הודעה ויחזרו אליכם בהקדם.

הכלב מארלי. קרדיט: נטלי פוקס מעמותת חבר לי

הכלב מארלי. קרדיט: נטלי פוקס מעמותת חבר לי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר