מנהלת האגף החדשה לשירותים חברתיים זיווה גבאי מלכא.
מנהלת האגף החדשה לשירותים חברתיים זיווה גבאי מלכא.

הכירו את המנהלת החדשה באגף לשירותים חברתיים

זיוה גבאי מלכה, מנהלת אגף הרווחה בעיריית חדרה, מונתה להחליף את ד"ר רות נאור, לאחר זכייתה במכרז לתפקיד. נאור תסיים את תפקידה עם עשר שנות ותק

פורסם בתאריך: 26.8.19 18:02

עיריית רעננה הודיעה היום (שני) על מינויה של זיוה גבאי מלכא לתפקיד מנהלת האגף לשירותים חברתיים, לאחר זכייתה במכרז. גבאי מלכא תחליף את ד"ר רות נאור, ששימשה עשר שנים בתפקיד. שהודיעה בחודש אפריל האחרון על התפטרותה. היא צפויה להתחיל בתפקידה כבר בשבועות הקרובים, לאחר תהליך של חפיפה.

גבאי מלכא היא בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית מהאוניברסיטה העברית ותואר שני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת תל אביב, ובעלת ניסיון רב בניהול בכיר של מערכות ציבוריות בתחומי רווחה, חברה וקהילה.

בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת אגף קהילה ביפו, שכלל אחריות על תחום הרווחה והשירותים הקהילתיים, ניהול כל מרכזי הקהילה, הספורט והתרבות בעיר, עבודה מול משרדי ממשלה וכן התווית מדיניות ופיתוח תכניות ושירותים לרווחת התושבים. קודם לכן שימשה כמנהלת אגף הרווחה בעיריית חדרה, ומנהלת המחלקה לקידום ילדים ונוער בעיריית תל-אביב יפו.

כמנהלת האגף לשירותים חברתיים תהיה אחראית גבאי מלכא על גיבוש ויישום מדיניות הרשות בקידום רווחת התושבים, פיתוח והובלת פרוייקטים, מיזמים ואירועים לרווחה ולשירותים החברתיים ואחריות על הקשר והממשק עם משרד הרווחה.

ראש העיר חיים ברוידא: "שמח ומברך על בחירתה של זיווה גבאי מלכא לתפקיד מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעיריית רעננה. רואה חשיבות רבה במתן מענה הולם וראוי לכל תושב שזקוק לסיוע ועזרה בכל תחום. מטרתנו היא שלתושבים תהיה דלת פתוחה ואוזן קשבת בכל נושא. אנו נעשה את המיטב על מנת שכל מי שצריך יקבל את הסיוע והטיפול הדרושים בצורה נאותה. אגף הרווחה בעיריית רעננה צריך להיות מוביל ופורץ דרך בתחומו, ואני סמוך ובטוח כי מנהלת האגף החדשה תוביל אותו ברוח זו. מודה לרותי נאור על שנים של עשייה בשירות הציבור בעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר