עיריית רעננה צילום עזרא לוי
בניין עיריית רעננה צילום עזרא לוי

האם אתם חושבים שמגיעה לחברת המועצה ליאור זלינגר, הזדמנות נוספת?

זלינגר שלא הגיעה לארבע ישיבות מועצה רצופות מבקשת: "תנו לי להמשיך לשרת את הציבור"

פורסם בתאריך: 12.7.17 08:11

השבוע פרסם מנהל קבוצת הפייסבוק "פורום תושבים רעננה" פוסט בו חשף כי חברת המועצה מטעם סיעת "רעננה שאנחנו אוהבים", בראשותו של ראש העירייה, זאב בילסקי, ליאור זלינגר לא השתתפה בארבע ישיבות מועצה שהתקיימו במהלך ארבעת החודשים האחרונים. לפי החוק במדינת ישראל על חבר מועצה שלא משתתף בשלוש ישיבות רצופות להפסיק את עבודתו במועצה.

זלינגר טוענת כי למרות שלא הגיעה לארבע ישיבות מועצה ברצונה להמשיך ולכהן כחברת מועצה. "בשנה וחודשיים החולפים אני משמשת בהתנדבות כחברת מועצת העיר רעננה", היא אומרת, "אני עושה את תפקידי על הצד הטוב ביותר, משקיעה מזמני למען הציבור והעיר אותה אני אוהבת. לצערי בחודשים האחרונים נבצר ממני מסיבות אישיות להשתתף בישיבות מועצה והודעתי על כך להנהלת העיר. כולי תקווה שאוכל להשתתף בישיבות הבאות, להמשיך ולתרום לעיר ולהיות שותפה בתנופה אדירה העוברת עליה".

מרסלו גל, שנמצא אחרי זלינגר ברשימת "רעננה שאנחנו אוהבים", מספר ששמע כי זלינגר לא הגיעה לישיבות מועצה אך עד היום לא פנו אליו מהעירייה. "אני הבנתי את זה לבד, לא דיברו איתי ישירות מהעירייה", אומר מרסלו, "יש תהליך בעניין הזה. אני חושב שליאור עשתה עבודה טובה אבל לפי השמועות היא כרגע סוחבת דברים אחרים. אני לא הצלחתי לדבר איתה ישירות ואני לא יודע מה התוכניות שלה. זו החלטה שמישהו צריך לקחת.  בעקרון קיים על הדבר הזה חוק. אני לא ניסיתי בעצמי לדבר עם אף אחד כי אני לא אמור לשים את העגלה לפני הסוסים. אני מתאר לעצמי שהאופוזיציה תנסה לפעול לפי החוק ומה שהוא מחייב. הדבר היחידי שאני יכול להגיד זה שיש לי רצון גדול לעשות למען הקהילה מתוך היותי תושב רעננה 25 שנים. אני מאוד הייתי רוצה לפחות בשנה וחודשים האחרונים להיכנס למועצה אבל יש לזה תהליך שצריך להתנהל בצורה מסודרת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר