פתיחת מטה כחול לבן ברעננה.צילום: כחול לבן
פתיחת מטה כחול לבן ברעננה.צילום: כחול לבן

צפו: מפלגת "כחול לבן" פתחה את מטה הבחירות שלה ברעננה

במעמד חברי כנסת מהמפלגה, ביניהם ראש עיריית רעננה לשעבר איתן גינזבורג, המפלגה בראשותם של בני גנץ ויאיר לפיד השיקה את מטה הבחירות המקומי שלה

פורסם בתאריך: 30.8.19 09:26

מפלגת כחול לבן, בראשותם של יאיר לפיד ובני גנץ, השיקה את מטה הבחירות שלה ברעננה ביום שלישי האחרון (27 באוגוסט). לטקס הפתיחה הגיעו עשרות פעילי המטה המקומי, וחמישה חברי כנסת מטעם מפלגת כחול לבן: אבי ניסנקורן, מאיר כהן, יעל גרמן, אורלי פרומן וראש עיריית רעננה לשעבר, איתן גינזבורג.

"אנחנו נמצאים בכל הארץ", אמרה במהלך הטקס חברת הכנסת יעל גרמן, "רק בשבוע שעבר הייתי באשקלון ובבאר שבע. אבל אסור לנו להיות שאננים ולזנוח את הערים שלנו. חשוב שנעבוד חזק ברעננה, בהרצליה, ברמת השרון והאזור. אנחנו צריכים לדאוג להעלות את אחוזי ההצבעה. בערים האלה כל 10% נוספים הם לפחות 6% לכחול לבן."

פתיחת מטה כחול לבן ברעננה. צילום: כחול לבן

פתיחת מטה כחול לבן ברעננה. צילום: כחול לבן

"ההירתמות של הפעילים הרבים במטה והעבודה האינטנסיבית של הפעילים הנעשית ללא תשלום, היא אינדקציה נוספת לכך שבבחירות הקרובות יהיה שינוי אמיתי", אומרים ראשי המטה המקומי,  אביבה גוטמן, זהבה לנדמן ואורי זנקו," אנחנו מזמינים את תושבי העיר להגיע למטה, לקבל מידע, לשאול שאלות וכמובן להצטרף לפעילות המטה עד לניצחון הגדול"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר