הכלבה מזל וחיים מזרחי. באדיבות חיים מזרחי
הכלבה מזל וחיים מזרחי. באדיבות חיים מזרחי

קשה לצפייה: "הכלבה נגררה על הכביש, שפכו עליה ככל הנראה חומצה"

מקרה מזעזע של התעללות בבעלי חיים: חיים מזרחי, תושב העיר, הציל את הכלבה ממסכת התעללויות ארוכה. כעת היא מקבלת טיפול במחלקה הוטרינרית של רעננה, ובקרוב תחפש בית חם

פורסם בתאריך: 9.9.19 11:05

מקרה התעללות מזעזע: תושב העיר, חיים מזרחי, מצא את הכלבה מזל לאחר שזו עברה התעללות פיזית קשה, ובין היתר סבלה מכוויות חמורות שככל הנראה נגרמו כתוצאה מחומר כימי. מזרחי מספר כי הכלבה הגיעה אליו דרך חבר, שהיה עד להתעללות בכלבה בזמן אמת.

"חבר שלי מצא אתמול את הכלבה בסביבת כפר סבא", אומר מזרחי, פעיל למען בעלי חיים שמפעיל את בית המחסה לכלבים על שם סאם ז"ל בעיר,"היא עברה התעללות. הכלבה נגררה על הכביש, כל הגוף שלה כוויות קשות, שפכו עליה ככל הנראה חומצה. חבר שלי ראה ממש בזמן אמת כמה חבר'ה שמתעללים בכלבה הזאת, הוא הצליח להשתלט על הכלבה ולקחת אותה מהם, והוא הביא את הכלבה אליי. היא הגיעה אליי מאוד מפוחדת. אני העברתי אותה לרוני, הוטרינר העירוני, שהוא פשוט מלאך. בתום הבדיקות שם, היא תעבור אליי, ואז אני אחפש לה אומנה או בית. קראתי לה מזל, כי יש לה מזל שמצאנו אותה".

"הפציעות של הכלבה הן לא חדשות, הן ישנות. כנראה שנשפך עליה איזשהו חומר", אומר הוטרינר העירוני וני וילדר, "היא נראית כלבה מפוחדת, היא נראית שהיא עברה דברים. זה יהיה תהליך להרים אותה, אבל היא נראית בסך הכול חמודה, היא תהיה בסדר. יש הוראות מתי הכלב יכול לצאת לאימוץ. אנחנו לא יודעים מאיפה הכלבה הגיעה בכלל. אנחנו קודם כל רוצים לשמור על בריאות הציבור, לראות שאין לה מחלות מדבקות. ובסביבות ה-22 ימים היא תהיה אצלנו, היא תקבל טיפולים וחיסונים, תיבדק היטב, ואז יהיה אפשר למצוא לה בית. הקרדיט מגיע לחיים שהוא עזר, תיאם והביא את הכלבה אלינו"


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מדינת ערסים…‍♀️ערסים יהודים וערסים ערבים המגזרים הכי מתעללים בחסרי ישע ובעלי חיים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר