עינת בצלאל, המנהלת החדשה של המרכז למחול. קרדיט: עיריית רעננה
עינת בצלאל, המנהלת החדשה של המרכז למחול. קרדיט: עיריית רעננה

אחרי ארבעה עשורים: הכירו את מחליפתה של צביה ברומר במרכז למחול

עינת בצלאל, שעבדה בעברה עם מרכז סוזן דלל והאופרה הישראלית, נבחרה במכרז להחליף את ברומר כמנהלת המרכז למחול. "החזון שלי הוא להרחיב את עולם האמנות והמחול ברעננה", אומרת בצלאל

פורסם בתאריך: 10.9.19 13:57

עיריית רעננה הודיעה היום (שלישי), על מינויה של עינת בצלאל לתפקיד מנהלת המרכז למחול ברעננה, זאת לאחר שנבחרה לתפקיד על ידי ועדת המכרזים. בצלאל מחליפה את צביה ברומר, שיצאה בחודש יוני האחרון לפנסיה לאחר שהקימה את המרכז, וניהלה אותו במשך ארבעה עשורים.

צביה ברומר. צילום עזרא לוי

צביה ברומר. צילום עזרא לוי

לחצו כאן לקרוא את הראיון האחרון של צביה ברומר טרם פרישתה

בצלאל, בעלת תואר ראשון בניהול וסוציולוגיה ותואר שני בניהול מוסדות ללא כוונות רווח, למדה מחול ב"בית ספר למחול עדנה בצלאל" בנהריה, והינה בוגרת "הסדנא למחול. ניסיונה כולל עבודות עם האופרה הישראלית, מרכז סוזן דלל, להקת המחול הקיבוצית ולהקת המחול ענבל פינטו ואבשלום פולק.

בצלאל הופיעה על במות מחול ברחבי העולם, מסין ועד ארה"ב והעלתה על הבמה עבודות של עידן שרעבי, ברק מרשל, נועה שדור, דנה רוטנברג, שלומי ביטון, רננה רז, אריאל כהן, אסנת קלנר ונועה דר. בשנים האחרונות עבדה עינת בצמוד לנעמי פרלוב, בתו של הבמאי דוד פרלוב, הכשירה ואימנה רקדנים מקצועיים, שהשתלבו בלהקות כגון בת שבע, קיבוצית, פרסקו, ורטיגו ולהקות גדולות אחרות בארץ ובעולם.

במסגרת תפקידה תהיה אחראית בצלאל על הובלה ניהולית ואומנותית של המרכז למחול, ייזום ויצירת פעילויות ייחודיות ושיתופי פעולה, ניהול ופיתוח פרויקטים אומנותיים בתחום המחול, ניהול ההופעות של המרכז בתחרויות בארץ ובחו"ל ועוד.

"במרכז למחול מגיעים ילדים מתוך אהבה למחול ולתנועה", אומרת עינת בצלאל, "דרך האהבה הזו אנו מלמדים אותם כלים לחיים כמו מוטיבציה, התמדה ויצירתיות, כלים בהם יוכלו להשתמש בהמשך חייהם הבוגרים. החזון שלי הוא להרחיב את עולם האמנות והמחול ברעננה, מתוך אמונה כי אמנות היא הכרחית בכל חייו של אדם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר