עיריית רעננה צילום עזרא לוי
עיריית רעננה צילום עזרא לוי

בעקבות שביתה ארצית של מפקחי הבנייה: שיבושים באגף ההנדסה

אין מענה טלפוני, טיפול בטפסי 4 והפקחים לא יוצאים לשטח: בעקבות עיצומים ארציים של מפקחי הבנייה, מתחוללים שיבושים רבים ברשויות המקומיות, ביניהן רעננה, שנמשכים כבר מספר ימים

פורסם בתאריך: 12.9.19 18:34

אם התקשרתם בימים האחרונים למחלקת הפיקוח באגף ההנדסה ולא היה מענה, זה מכיוון שהחל מיום שלישי האחרון, כ-600 מפקחי בנייה ברשויות המקומיות ברחבי הארץ פתחו בשביתה רחבה ועיצומים, שהובילו לשיבושים כבדים, בין היתר באגף ההנדסה בעיריית רעננה.

בעקבות השביתה שנמשכת כבר יומיים וסיומה לא נראה באופק, לא יתקיים מענה טלפוני במחלקת הפיקוח, הפקחים לא יצאו לשטח, לא יטפלו בטפסי 4 ובטפסי גמר ולא יתקיימו ועדות.

הרקע לשביתת הפקחים, הוא תקנות חדשות המחייבות את המפקחים להוציא בעצמם צווים וקנסות על חריגות ועבירות בנייה, ולא בהליך משפטי. לדבריהם, יישום התקנות מעמיד את ביטחונם האישי של המפקחים בסכנה מוחשית, וחושף אותם לגילויי אלימות מפני האוכלוסייה הנבדקת. בנוסף, המפקחים נדרשים ללבוש מדים מזהים, שלדבריהם מגבירים עוד יותר את הסכנה בה הם נמצאים.

יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל, מסר: "המעסיקים טרחו להעביר תיקון בחקיקה אך זנחו את ביטחונם של העובדים. אנו דורשים שמהאגרות ומהקנסות יוקצו סכומים לטובת הענקת אמצעים לשמירה על ביטחונם הגופני והאישי של העובדים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר