עימות ברחוב שברץ
עימות ברחוב שברץ

"מפה אתה הולך ישר למיון": צפו בתיעוד נדיר של קטטה שפרצה ברחוב שברץ

הרקע לאירוע הוא ככל הנראה פרי שפגע ברכב נוסע ברחוב שברץ. עימות התפתח בין נהג הרכב לבין שניים מדיירי הרחוב

פורסם בתאריך: 15.9.19 17:33

תקרית אלימה ברחוב שברץ ברעננה: שני חשודים נעצרו אמש בחשד לאיומים, תקיפת שוטר, הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו, היזק לרכוש במזיד ותקיפה סתם. מדובר באירוע שככל הנראה התפתח לאחר שמספר ילדים שיחקו בתפוזים סיניים על המדרכה, כאשר אחד מהם פגע ברכב שנסע על רחוב שברץ.

בדיון הארכת המעצר שהתקיים היום, הציגו המשטרה ובאי הכוח של החשודים את גרסאותיהם לאירוע. לטענת המשטרה, האירוע החל לאחר שמספר ילדים זרקו חפצים לעבר עוברים ושבים בדרך, כאשר נהג הרכב שנפגע מחפץ, המתלונן, עצר את הרכב והעיר להם. בעקבות כך, טוענת המשטרה, הגיעו שני החשודים למקום והחלו לנהוג באלימות, וכשהגיעו השוטרים, החשודים אף תקפו אותם, איימו עליהם והתנגדו למעצר.

לטענת עורך דין יהודה פריד, שמייצג את אחד החשודים, הילדים שיחקו בתפוזים סיניים על המדרכה כאשר אחד מהם נזרק לעבר הכביש. בעקבות כך, המתלונן עצר את רכבו, יצא ממנו ולקח מאחת הילדות את הקורקינט שלה ושם אותה ברכב שלו. הילדה בעקבות כך, עלתה למעלה להוריה וסיפרה להם על המקרה, ואביה הגיע למקום ונתקל באלימות מצד המתלונן.

בית משפט השלום בפתח תקווה דחה את הבקשה להארכת מעצר, והחשודים שוחררו בתנאים מגבילים ובערבות.

בסרטון שצילם עד הראייה ניתן לראות את הקטטה שפרצה במקום, כאשר בשלב מסוים אחד החשודים צעק לעבר נהג הרכב "מפה אתה ישר הולך למיון". בשלב מסוים בתו של הנהג ניסתה לצלם את האירוע, אך בסרטון ניתן לראות כי אחד משני החשודים העיף את מכשיר הפלאפון שלה מידה אל המדרכה. לקראת סוף הסרטון, ניתן לראות את אחד החשודים שהגיע לעד הראייה שצילם את המקרה, ומעיף את הטלפון מידו וצועק "תעיף את הטלפון שלך או שאני אתן לך לאכול את זה, מיד!".

עו"ד אלי אלוש. צילום פרטי עו"ד אבי זריהן. קרדיט: דוד זריהן

עו"ד אלי אלוש. צילום פרטי. עו"ד אבי זריהן. קרדיט: דוד זריהן

"מדובר בחשדות ללא ביסוס", אומר עו"ד אבי זריהן, שמייצג את אחד החשודים, "ויותר מכך, אנו שוקלים להגיש תביעת נזיקין כנגד השוטרים שעצרו את מרשי".

"הבקשה להארכת המעצר לא התקבלה מסיבות מובנות", מוסיף עו"ד אלי אלוש, שמייצג לצד יהודה פריד את החשוד השני, "ניפחו את התיק מעבר לכל פרופורציה. אין ספק שהתיק ייסגר ללא כלום".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חגי

    ממש מפתיע שהתוקפים והילדים שעושים בלאגן הם צרפתים. השתלטו על העיר הזאת ומתנהגים כמו פושטקים בפריז.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר