חסימת הרחובות בשכונת רסקו
חסימת הרחובות בשכונת רסקו

"הנסיעה הפכה לסיוט": העירייה הפכה את רחוב דב הוז לחד סיטרי והתושבים סובלים

תושב שכונת רסקו טוען כי בעקבות שיפוץ שהפך את רחוב דוב הוז לחד סיטרי נחסמו רוב הרחובות הצדדים בשכונה

פורסם בתאריך: 14.7.17 08:26

תושב שכונת רסקו, יניב מעודד, טוען כי מאז שהעירייה הפכה את רחוב דב הוז בשכונה לחד צדדי אי אפשר לצאת מהשכונה מבלי להיתקע בפקקים. לדבריו של מעודד, בעקבות המהלך רחובות צדדים בשכונה נחסמו, הנסיעה בתוכה הפכה לסיוט ולמרות פניות מצידו לעירייה הוא אינו מקבל מענה.

"השיפוץ בשכונה הפך את רחוב דה הוז לחד סטרי", אומר מעודד, "על פניו אפשר לקבל את זה, אבל יש עכשיו לכל התושבים רק אופציה אחת כדי לצאת מהשכונה. עד עכשיו היו לא מעט דרכים לצאת מהשכונה דרך הרחובות הצדדים אבל עכשיו כשחסמו אותם אי אפשר לצאת מהם יותר. לפני השיפוץ מי שרצה לנסוע לכיוון מערב יכל לקחת את אחד הרחובות הצדדים ולצאת. עכשיו כולם צריכים לצאת דרך אזור התעשייה וזה גורם לבעיות פקקים".

חסימת הרחובות בשכונת רסקו

חסימת הרחובות בשכונת רסקו

מעודד מסביר שבנוסף לבעיית היציאה מהשכונה גם האוטובוסים שעוברים בשכונה הופכים לבעייה. "האוטובוס שעובר בשכונה עוצר בתחנה וכל המכוניות הפרטיות משתרכות אחריו ומחכות את כל התחנות שלו", הוא אומר, "כל הרחובות הפכו לרחוב ללא מוצא. כבר חצי שנה שאני פונה לעירייה ואף אחד לא מתייחס אלי. דיברתי עם חברת מועצת העיר דרורה כהן שמתגוררת בשכונה והיא אמרה לי שאנשים פרטיים רצו שיחסמו את הרחובות האלה, אבל אני שואל מה עם טובת הכלל מול טובת הפרט? כשרוצים לצאת מהשכונה יוצאים לכיוון אזור התעשייה ובשעות כשכל ההייטקיסטים יוצאים יש שם פקקי ענק שאי אפשר לברוח מהם. העירייה גם הציבה תמרורים במקומות שמפריעים לתנועה, אנשים לא יכולים לקחת סיבוב בגלל שאת העמוד הם שמו במקום תקוע, אז אנשים צריכים לעשות רוורסים כדי להיכנס לרחוב שלהם. אם אני צריך להחזיר את דודה שלי שגרה בשכונה, הביתה, אני צריך לעשות סיבוב, לצאת מהשכונה ולהיכנס שוב. אני מתכנן לעשות סקר ולתלות במכולת השכונתית קלפי ולראות מה רוצים רוב תושבי השכונה".

מעיריית רעננה נמסר: "רחוב דב הוז שופץ ושודרג לרווחתם של תושבי שכונת רסקו בהיקף של מיליוני שקלים. לקראת תחילת העבודות, התקיימה פגישה עם ועד השכונה וכל העבודות בוצעו בתיאום עם התושבים, אשר קיבלו עדכונים שוטפים על התקדמות הפרויקט.  ההחלטה על שינוי רחוב דוב הוז לחד סטרי והרחבת המדרכות זכתה לתמיכתם של התושבים.  ברחובות הפנימיים בשכונה לא בוצעו כל שינויים תחבורתיים על מנת למנוע סכנות בטיחותיות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר