קלפי צילום זיו אורן
קלפי צילום זיו אורן

תושב רעננה טוען: לא נתנו לאשתי להצביע

מדובר בקלפי בתיכון אביב. תושב העיר מספר כי הגיע למקום עם אשתו, אך חברי ועדת הקלפי טענו כי כבר הצביעה. המתלונן: "שללו ממנה זכות דמוקרטית בסיסית". ועדת הבחירות המרכזית: "נבדוק את הקלפי במסגרת טוהר הבחירות"

פורסם בתאריך: 18.9.19 14:09

תקרית יוצאת דופן במהלך יום הבחירות ברעננה: תושב העיר טוען כי בעת הגעתו עם אשתו לקלפי, ועדת הקלפי מנעה מאשתו לממש את זכותה להצביע. האירוע התרחש בסביבות השעה 20:30 אמש, באחת הקלפיות בתיכון "אביב", לשם הגיעו השניים כדי להצביע.

"הלכנו אני ואשתי יחד לקלפי בתיכון 'אביב'", מספר תושב העיר, "הגענו עם כרטיסי הבוחר, תעודות הזהות, מסודרים עם כל מה שצריך. הבודקת בכניסה אמרה לנו באיזו קלפי להצביע שם. אני נכנסתי לקלפי, הצבעתי, לא הייתה בעיה. אחרי שאני יוצא, אשתי נכנסת ומושיטה לחברת הועדה את פתק הבוחר. המשקיפה בדקה ברשימות, ואמרה לה שהיא כבר הצביעה. לא הבנו מה קורה, אשתי אמרה לה 'תקשיבי, לא היינו פה'. המשקיפה אמרה לה שכנראה גנבו לה את הזהות והיא צריכה ללכת למשטרה".

הלכתם להתלונן?

"לא, זה לא נגמר שם. התעצבנתי מאוד. לא הבנתי איך הם יכולים לשלול מאשתי את הזכות הדמוקרטית הבסיסית שלה. אחרי דין ודברים בינינו, הם בדקו את עצמם שוב, והבינו שהם עשו טעות, כנראה שהם סימנו את השם שלה בטעות במקום שם של מישהי אחרת ברשימות. הם התקשרו לוועדת הבחירות המרכזית, נתנו לי גם לדבר איתם. הם אמרו לי שאין מה לעשות, מה שהיה, היה. זה פשוט ביזיון. אין לי מה ללכת למשטרה כי אני לא רוצה לסבך את המשקיף או המשקיפה שטעו, זה לא מעניין אותי לעשות דבר כזה".

מוועדת הבחירות המרכזית נמסר: "נבדוק את הקלפי בדיקה מדוקדקת במסגרת טוהר הבחירות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר