דוד גרינהולץ ז"ל. קרדיט: מתוך דף הפייסבוק של המנוח. צלם לא ידוע. ניתן לפנות למערכת למסירת זהות הצלם
דוד גרינהולץ ז"ל. קרדיט: מתוך דף הפייסבוק של המנוח. צלם לא ידוע. ניתן לפנות למערכת למסירת זהות הצלם

טרגדיה: תושב רעננה טבע למוות במקסיקו כשהציל את בנו

דוד גרינהולץ נפש עם משפחתו בלוס קאבוס במקסיקו, האזור שהיה במוקד ההוריקן "לורנה". חברים מגייסים תרומות עבור המשפחה. "דוד היה אחד האנשים המדהימים והאצילים שהכרתי", סיפרה ידידה קרובה של המשפחה

פורסם בתאריך: 22.9.19 13:47

תושב רעננה, דוד גרינהולץ ז"ל, טבע למוות ביום שישי האחרון באתר הנופש לוס קאבוס שבמקסיקו, לאחר שקפץ למים כדי להציל את בנו שנסחף לעומק הים. גרינהולץ, במקור מרעננה, התגורר בשנים האחרונות עם אשתו ושני ילדיו בניו יורק, והגיע למקסיקו כדי לחגוג את יום הנישואין שלו ושל אשתו, יוליה.

האזור בו המשפחה נפשה, לוס קאבוס, היה בלב ההוריקן "לורנה", הוריקן בדרגה 1 שפקד את אזור מפרץ קליפורניה, וגרם לשינויים עזים בתנועת הים ובמזג האוויר. חברים קרובים מספרים, כי במהלך טיול על החוף, אחד מילדי המשפחה רץ אל הים וגל ענק סחף אותו פנימה. גרינהולץ קפץ אל המים והצליח להציל את בנו, אך טבע למוות.

לוס קאבוס. צילום AP

כתוצאה מהטרגדיה שפקדה את המשפחה, חבריה הקרובים פתחו בקמפיין לגיוס כספים כדי לסייע לבני המשפחה בתקופה הקרובה. "עוד לא מצליחים לעכל את הטרגדיה", כתבו חברי המשפחה בדף הקמפיין, "חברה קרובה שלנו איבדה את בעלה במקסיקו. הם נסעו לחגוג את יום הנישואין ובמהלך טיול על החוף אחד הילדים רץ למים וגל ענק שטף אותו פנימה. האב קפץ מיד למים ונתן את חייו כדי להציל את בנו. האם נשארה לבד עם שני ילדים קטנים, לא יכולים לעזוב עדיין כי אין טיסות בעקבות מזג האוויר. אנחנו רוצים לתת מקום לחברים משפחה וכל מי שמעוניין לעזור להם בתקופה קשה זו".

"הגעתי לניו יורק לפני כ-5 שנים", מספרת ג'וד קוטלר, חברה קרובה של המשפחה, "דוד ומשפחתו הם חלק מחבורת ישראלים קטנה ומאוד מגובשת שמורכבת בעיקר מזוגות צעירים וילדיהם. הגעתי שם לאחותי והחיבור בנינו היה מיידי, ממש אח גדול. דוד היה אחד האנשים המדהימים והאצילים שהכרתי. תמיד מחייך וצוחק , ציני עד דמעות ,תומך ועוזר בכול דבר שרק אפשר , תמיד יודע לתת את העצה הנכונה , אבא מדהים וחבר אמיתי .רק לפני פחות משבוע חגגנו לגיסי יום הולדת במסיבת קריוקי בניו יורק כולנו יחד, שרים , מרימים לחיים".

החברים הצליחו לגייס באמצעות הקמפיין יותר מ-36 אלף דולרים שתרמו יותר מ-300 תורמים שהתנדבו לסייע למשפחה. ניתן לתרום למשפחה בקישור כאן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר