דביר סקעת צילום: עזרא לוי
דביר סקעת צילום: עזרא לוי

"אני פונה אליכם באופן אישי, תושבי רעננה, פתחו את הכיס ואת הלב"

מיד אחרי ראש השנה, יתקיים יום ההתרמה השנתי של הקרן, שמסייעת לילדים ממשפחות מעוטות יכולת. מנכ"ל הקרן, דביר סקעת, מספר על העשייה וקורא לכם לפתוח את הלב ולתרום

פורסם בתאריך: 27.9.19 12:02

יום ההתרמה השנתי של קרן "רועי לא אחסר", יתקיים כמדי שנה בין ראש השנה ליום כיפור, ביום חמישי הבא, ה-3 באוקטובר. הקרן, שמסייעת לילדים רבים ממשפחות קשות יום ברעננה בסבסוד ותרומות, מסתמכת רבות על ההכנסות מיום ההתרמה. הקרן הוקמה לפני כ-21 שנים על ידי הוריו של רועי חסן ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים ב-1998 בעת שירותו הצבאי.

"ביום ההתרמה השנתי ברעננה אנחנו משתפים את כל הקהילה, ופונים לתושבים דרך מערכת החינוך, דרך שלטי חוצות ופרסומים באתר שלנו ובפייסבוק, כדי לתרום ולגייס כספים למען ילדים נזקקים", אומר דביר סקעת, מנכ"ל הקרן, "משה ואתי, הוריו של רועי חסן ז"ל, החליטו לפני 21 שנה לא להיכנע לכאב, לא להיכנע לשכול, לא לשקוע, אלא להתמודד עם הכאב דרך עשיית הטוב. הם הבינו שההתעסקות בעשייה, תצרף אליה עוד ועוד אנשים. וכך, זכרו של רועי לא יישכח, ולבם ימצא מרגוע לכאב הבלתי אפשרי. לכן הם הקימו את הקרן".

מה הקרן עושה?

"הקרן תורמת תוך שיקול דעת לילדים מאוכלוסיות מוחלשות ברעננה, ומעניקה להם הזדמנות שווה, כמו לכל ילד אחר. הכסף שהתושבים היקרים של העיר מעניקים לקרן ביד רחבה, עוזר לנו לגרום לשמחה והנאה, לצמיחה, קידום והתחדשות של ילדים רבים. יש כל כך הרבה ילדים, שבזכות הקרן שהולכת ומתעצמת מדי שנה נהנים מתמיכה וטיפול בצרכיהם הבסיסיים כמו ביגוד, אוכל והנעלה, ציוד לבית הספר, טיפולים פסיכולוגיים, חוגים, מחשבים ועוד. הילדים הללו נהנים מסיוע במימון קייטנות בחופש, מסדנאות שתורמות להתפתחות האישית שלהם, עזרה וסיוע במימון אבחונים שלאחריהם זוכים הילדים לחינוך מיטבי יותר ומותאם ליכולותיהם. יש המון דברים שאותם הילדים לא היו זוכים להם, לולא פעילותה ותרומתה של הקרן".

דביר סקעת

דביר סקעת

איזה מסר הייתה רוצה להעביר לתושבים?

"קודם כל זה המקום גם להודות לעיריית רעננה ולראש העיר שלנו חיים ברוידא, על העזרה, התמיכה ושיתוף הפעולה לאורך הדרך. יום ההתרמה הזה, שמתקיים מדי שנה באופן סימבולי בין ראש השנה ליום כיפור, במהלך עשרת ימי התשובה, הוא יום שכולו עשיית חסד. קרן 'רועי לא אחסר' רואה זכות להיות חלק מהתהליך של מתן תמיכה ועיצוב דמותו ואופיו של נוער העתיד, כשלנגד עינינו עומד משפט המפתח 'לתת הזדמנות שווה לכל ילד וילדה'. אנו בטוחים שתפתחו את הלב. התרומה שנאסוף ביום זה, תוכל לסייע בידינו לעזור לעוד מאות ילדים, כדי שהחיוך לא ימוש מפניהם, שהשמחה בליבם תקבע לה מקום של קבע, שידעו חוויות טובות שיחזקו אותם ויתנו להם כוח להמשיך להעפיל אל ההר הזה שקוראים לו הצלחה. בשם ילדי הקרן, אני פונה אליכם באופן אישי, תושבי רעננה, פתחו את הכיס ואת הלב למען אלה שזקוקים לכם".

כיצד אפשר לתרום?

"אפשר לתרום באתר הקרן, https://www.kerenroi.org, אפשר לכתוב לקרן באמצעות כתובת המייל [email protected], וכן לפנות באמצעות מספר הטלפון 050-524-4616".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר