האתר ברחוב קזן ברעננה בו נפל פועל אל מותו צילום: סאמר מנסור, תיעוד מבצעי מד״א
האתר ברחוב קזן ברעננה בו נפל פועל אל מותו צילום: סאמר מנסור, תיעוד מבצעי מד״א

פועל בניין נפל אל מותו באתר בנייה ברעננה, בו הוצא לפני שבוע צו בטיחות

הפועל נפל באתר בנייה ברחוב קזן. מותו של הפועל, גבר כבן 40, נקבע במקום. האתר נסגר בעקבות האירוע, לאחר שנמצאו בו ליקויים רבים, בין היתר היעדר מנהל עבודה. המשטרה בודקת את נסיבות התאונה

פורסם בתאריך: 10.10.19 13:16

היום, חמישי, בשעה 12:32, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על פועל שנפל מגובה באתר בנייה ברחוב קזן ברעננה. חובשים ופראמדיקים של מד"א הגיעו למקום, וקבעו את מותו של גבר כבן 40.

מדובר באתר הבנייה הנמצא ברחוב קזן 10, עליו אחראית "חברת ד. חייק חברה לבניין בע"מ". על פי אתר משרד העבודה והרווחה, מדובר באתר שלפני כשבוע הוציא לו המשרד צו בטיחות לאחר ש-"הפיגום לא הותקן כיאות למטרה שלה הוא מיועד – סכנת התמוטטותו של הפיגום או נפילת אדם או חפץ מעליו".

"מחקירה ראשונית של מפקחי הבטיחות במשרד העבודה והרווחה עולה חשד כבד להפרת צו בטיחות שניתן לאתר הבנייה ב 3.10.19 על הפיגום באתר ואיסור שימוש בו עד לתיקונו המלא", מספרים במשרד העבודה, "בנוסף, העובדים באתר פעלו ללא מנהל עבודה שפיקח במקום, וכן נמצאו באתר ליקוי בטיחות רבים, אשר בגינם האתר נסגר.
המשטרה פתחה בחקירה בסיוע מפקחי מינהל הבטיחות. בעקבות האירוע הקשה ובמקביל לחקירה, ראש מינהל הבטיחות בפועל זימן את כלל בעלי התפקידים לשימוע והנושא הועבר גם לרשם הקבלנים להמשך טיפולו".

פראמדיק מד״א אלעד דרעי, סיפר: ״הובילו אותנו לתוך אתר הבנייה שם ראינו גבר כבן 40 שוכב על הקרקע, סיפרו לנו שהוא נפל מגובה של מספר קומות. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים וסבל מחבלה רב מערכתית קשה, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו״.

רוני סלע, ראש סניף איחוד הצלה ברעננה, הוסיף: "בסיוע חובשים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו החייאה על הפועל עד להגעת צוות ניידת טיפול נמרץ שקבעו את מותו. מדובר בפועל שנפל מפיגום ועקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל נקבע מותו בזירת האירוע".

באתר נמצא כעת מפקח מטעם משרד העבודה והרווחה. ממשטרת ישראל נמסר כי נסיבות התאונה נבדקות.

תגובת הקבלן תובא כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר