הקפות צילום אלון רון
הקפות צילום אלון רון

אירוע שמחת תורה ברעננה: הקפות שניות והופעה ברחבת יד לבנים

אלפים צפויים להשתתף במוצאי שמחת תורה (21 באוקטובר, החל מ-20:30), באירועי ההקפות השניות. בין השאר יתקיימו הופעות של שי צברי ונתן אביעד. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 20.10.19 12:46

ההקפות השניות ברעננה יתקיימו כמדי שנה ברחבת יד לבנים והן פרי שיתוף הפעולה בין המועצה הדתית לבין מינהל קהילה בעיריית רעננה. בחגיגות ישתתפו הזמר נתן אביעד והתזמורת ‘ליבי’, שיארחו את הזמר שי צברי. “אני מעריך שיגיעו כחמשת אלפים איש במהלך הערב, אם לא יותר”, אומר ראש המועצה הדתית בעיר, אריה פרידמן, “זה אחד האירועים הגדולים בעיר. אנחנו מביאים עשרות ספרי תורה, שהציבור רוקד איתם. מרגש מאוד לראות את האהבה שמרעיף הציבור על הספרים”.

“חגי תשרי מתחילים בראש השנה, ומסתיימים בשמחת תורה”, מוסיף סגן ראש עיריית רעננה וראש מינהל קהילה, חיים גולדמן, “וכתוב – ‘שמחת בחגך’, מצד אחד זו תקופה של תפילות וחשבון נפש, ומצד שני חגים בהם אנחנו מצווים לשמח ולשמוח. כשאנחנו מגיעים לשמחת תורה, קשה לנו להיפרד מהחגים. אז אנחנו מוסיפים מהקודש לחול, ומוסיפים עוד קצת שמחה ועוד קצת הרגשה טובה. אני שמח כראש מינהל הקהילה שאנחנו ממשיכים כבר שנים רבות לקיים לצד המועצה הדתית ברעננה את ההקפות השניות. מה שמיוחד בהן, זה שהן פתוחות לכולן – נשים, גברים, דתיים, חילונים, ותיקים ועולים חדשים. כולם מתערבבים אחד בשני בשמחה”.

ההקפות יתקיימו ביום שני, 21 באוקטובר, בשעה 20:30 ברחבת בית יד לבנים. כולם מוזמנים.

זמן כניסת החג ברעננה: 17:43

זמן יציאת החג ברעננה: 18:39


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר